Tok en tur til vestlandet i dag, par bilder fra turen bort:
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ting i hverdagen
Collapse
X
-
Kan godt overraske mere jeg ....
Holder på å demontere en bil som skal på bilskroten etterpå..
Og på disse bilene må man løfte karrosseriet litt av ramma for å komme til de øverste skruvene på girkassa..
Og selvfølgelig var det meste rustet fast.. Helt framme og helt bake.. Så da ble traktor og pallegaffler tatt i bruk..
Etter litt frem og tilbake klarte jeg å slite en del av karrosseriet av ramma slik at jeg kommer til der jeg skal
~Mentalt etterpåklok nybegynner
Comment
-
Sykkelkjøring i regnvær kan visst by på utfordringer.
Kjenner hjertepumpa slå litt ekstra når ræva kommer slengende ved litt gasspådrag i siste gir.
(illustrasjonsfoto)Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Kjøpte meg skumkanon her om dagen.
Ble straks enda gøyere å vaske bilen!
Originally posted by titus41 View PostPusse opp kjøkken
*bilder*
Tar tid men blir bra til slutt.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostSe her ja. Skulle gjerne kommet å sett når du blir ferdig, men bor liksom på vestlandet jeg nå så...
Originally posted by Øyvind View PostFløy en liten tur igår..
En liten steil:
1:30t, 2200mho i skybase..
Fortell mer! Det der så evig fett utTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by ugn View PostFortell mer! Det der så evig fett ut
Var med på kurs for 1 1/2 årsida. Har nå egen vinge og alt av utstyr sjøl.
Hvis du har lyst å prøve det kan du vel alltids prate med en hg-klubb nær deg. Om døm arrangsjerer prøvedager og event. kurs.
Begynner i småbakker på jorder, til du flyr høyt opp mot skyan
Var forresten Hg-treff her i helga, med mange av landets beste piloter..
Men pga. dårlig vær var det ingen som fikk flydd lørdag/søndag...
Hg-miljøet er ikke særlig stort og du er nok hjertelig velkommen
Her er hjemmesida til klubben min som er Tron Hanggliderklubb i Nord-Østerdalen;
http://www.skybas.blogspot.com/Øyvind Kalbækken
Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.
Comment
-
Det hadde vært grisegøy og testa, utforska litt mer.
Men er dårlig med klubber i ~Østfold virker det som.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by Dammed View Posthvor skulle du hoppet fra? Kjerringåsen? :P
Er ikke noe fjell i Østfold...Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Comment
-
Comment