dette "private bilde" er en hverdagsli ting for kompisen min... utrolig at han synes at de jævla horna er "dritt bra" -de bråkker no så inn**** i fotballkampene synes jeg...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ting i hverdagen
Collapse
X
-
--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
-
Hva heter den fløytetingen der?
Har hørt navnet på nyhetene, men når jeg skal prøve og søke på det, blir det vanskelig og få ned på tastaturet :PRunar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Originally posted by neptyr View PostVuvuzela..
De burde forbydd dem, det kommer bare til å bli værre etter VM nå..¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Originally posted by matador View Postdette "private bilde" er en hverdagsli ting for kompisen min... utrolig at han synes at de jævla horna er "dritt bra" -de bråkker no så inn**** i fotballkampene synes jeg...2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -
Comment
-
hehe, er vel eneste måten mr. maradona får putta nok inn i nesen på:P forundrer meg litt at han ikke holder den oppover og bruker den som trekt i stedet :P da er det jo bare å helle oppi ønsket mengde å kjøre på..
coca cola i en annen betydningCelestion_Jbl_Pioneer_Orion_Phoenix Gold_Tang Band_Stinger
Comment
-
Originally posted by Haakon O View PostUtenom kikkehullet rett under vinduet mener du?
En ting er at man likegodt kan kikke ut av vinduet, en annen ting er at man ser greit utenfra at noen kikker i det også....
"hysj-hysj, vi later som om vi ikke er hjemme, vent så skal jeg se hvem det er..."
Også ser man en hårdott i vinduets nedkant!
Mvh
Dag Johansen"Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
Den var artig, Dag!
Originally posted by Haakon O View PostUtenom kikkehullet rett under vinduet mener du?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
Comment