Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ting i hverdagen
Collapse
X
-
dama var på ultralyd idag. så vi fikk vite att det er ei jente vi får til sommeren
Leave a comment:
-
Må jo si det som yrkessjåfør så er det mye dritt vi møter i hverdagen, men til tider så glimter det til med et skikkelig lysgløtt, vi sitter høyt oppe og ser godt, blant annet til husene til folk, og her i dag passerte jeg et hus, der tydeligvis kallen i huset grise knxxxx kjerringa oppetter stuevinduet, hadde det ikke vært for trafikken så skulle jeg jaggu stoppa og fått det på film
Leave a comment:
-
20 timer tok det fra jeg snakket med Joakim på telefon til 2 nye deksler lå i postkassen, imponerende service
Leave a comment:
-
Håper lyden lever opp til prisen, aller helst den veiledende prisen Det ene dekselet satt litt løst på den, så Joakim har allerede sendt avgårde et nytt fra delelageret på Dynabel, det er liksom greit å handle brukt fra utlandet når den norske importøren er rask og hjelpsom med å fikse slikt
Leave a comment:
-
Fin fin lørdagskveld
Kan legge ved en komentar jeg så på facebook:
Jau jau, då ha man sett dæ og; Audi cabriolet i 12 minusgrader og lættere snøbyger mæ kalæsjn ÅPEN! :-P
Leave a comment:
-
Funka for meg hvordan skal de få motbevist de? tvilen skal alltid komme deg til gode
Leave a comment:
-
Vær ydmyk, høflig og lek dum så slepper du nok unna
Sent from my iPhone using Tapatalk
Leave a comment:
-
Originally posted by Kemn View PostEr det lett å prate seg ut av det om man blir stoppa med henger uten lys?
F.eks. bli fly forbanna på hengern? Å si de ryker hele tiden?
Eller så kan man bare si: Å faen, henger den enda dær....
Leave a comment:
-
Om det skulle bli, så får jeg be dem følge meg til arbeid så jeg kan fikse det der..
For jeg gidder ikke stå ute her i 10 blå å feilsøke på lysene :P
Leave a comment:
-
Om du er en deilig blondine med lav utringing.. så godt mulig Om du er deg--- who knows?
Å si at de ryker hele tiden er å innrømme at du vet det er feil på de uten å fikse opp i det. Så enten se til å få det faktisk fikset, eller iallfall finn på en bedre grunn når du skal uansett ro deg til fiskeskjær...
Leave a comment:
Leave a comment: