gratulerer
mvh kim
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ting i hverdagen
Collapse
X
-
Originally posted by Crazytaxi View PostGrei måte og bruke opp litt Lotto-penger på det der ja, så må nok legge inn en bestilling NÅR lotto'en går inn.. hehe..
Hvor lang tid bruker du på og klistre en sånn bil da?
Originally posted by Miniboom View PostSånn som den folien så ut, MÅ jo eieren være LOTTO-millionær! Ikke helt som andre millionærer, osv...
Dere vet når jeg har vunnet i Lotto! Da poster jeg et bilde av meg i min nylig Hello Kitty-helfolierte Lamborghini Diablo :P
og det er vel ikke en lotto-millionær, men det finnes nok av andre fete biler rundt den:
Leave a comment:
-
Sånn som den folien så ut, MÅ jo eieren være LOTTO-millionær! Ikke helt som andre millionærer, osv...
Dere vet når jeg har vunnet i Lotto! Da poster jeg et bilde av meg i min nylig Hello Kitty-helfolierte Lamborghini Diablo :P
Leave a comment:
-
Grei måte og bruke opp litt Lotto-penger på det der ja, så må nok legge inn en bestilling NÅR lotto'en går inn.. hehe..
Hvor lang tid bruker du på og klistre en sånn bil da?
Leave a comment:
-
Var ikke for tidlig å skifte topplagrene isåfall..
Sprukket hele veien rundt på både ytterkant og innerkant , og på undersiden..
Ble en helt ny bil å kjøre
Leave a comment:
-
Skal vist være nydelige biler å kjøre Skal den bli matt svart da eller? Slenger vel ut bilde av ferdig resultat?
Rygga 15m å full burnout 15m inn igjen xD hehe
Leave a comment:
-
Foliering ja Har ikke prøvd den mer enn å rygge den 15 meter for å vaske den utendørs, men skal selv reise og levere den til eieren over helga, så får noen mil bak rattet snart
Leave a comment:
-
2012 modell, gått 3000km, og jeg sitter nå med nøklene til den i lomma Innen mandag vil den se helt annerledes ut
Leave a comment:
-
-
ok bruker biltema sand selv. hadde en slik i 180liter men ga den fort bort når den blei over 20cm
Leave a comment:
Leave a comment: