hei. hva gjør dere når dere ikke får sove? skal på kurs i dag men har ikke fått sove hele uka, noen som har noen tips?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
søvnproblemer?
Collapse
X
-
bruker å gå i garasjen å holde på om ikke ryggen er ett helvette (mildt sagt)
Er for det meste ryggen som fucker til mine søvnproblemer.¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Pitbull-Racing Mvh Peder Akilles Kristiansen
-
Varm melk før du legger deg
"sove-te" før du legger deg
Paralgin forte (det funker, men er vel ikke å anbefale igrunn)
Ha det svalt på rommet, rundt 16-17 grader.
Ta et varmt fotbad, ta så på deg ullragger.. Varme føtter gjør at blodårene utvider seg, og kroppen skiller ut "søvnhormoner"
Sex......
Fjern alle klokker fra synsfeltet.
Sett av en «problem-time» om ettermiddagen, hvor du tenker gjennom bekymringer og problemer. Unngå å ta problemene med i sengen.
Og såklart: mørkt og stille på rommet..
http://www.sognhelsekost.no/index.ph...39&ledd1=42239
Prøv dette du, så skal du se at du får sove =DMvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Originally posted by trustno1 View Postlasta ned en app på iphone for å lese tegneserier. Har en haug med gamle spiderman blader digitalt. Blir fort trøtt av å lese det på senga jaTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
ny seng har jeg prøvd, ligger komfortabelt gjør jeg.
Men hjelper ikke når ryggen er slik den er
Hender seg jeg tar en liten hvile pause oppe i garasjen å vips.
Sovna vist av noen timer¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Comment
-
Hvis noen har smerter som er så intense at man ikke får sove, så regner jeg med at dere har vært hos legen (et par ganger)?
Burde vel fått resept på sovepiller/smertestillende ville jeg tru da, men nå er jeg langt ifra kvalifisert til å gjette i den banenTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Uff. Dere kunne gjerne fått litt fra meg. Sliter med å få nok jeg... Men før så slet jeg en del med søvn. (det har bare forandret seg med tida) Og da hjalp med et par ting for meg.
Et bra tips er å lufte rommet hele dagen slik at det er frisk luft på rommet. Putte puta i fryseren er også deilig. Kaldt soverom hjelper for noen. Pils er også bra for god søvn. Aktivitet av noen slag hjelper også mye. (fotball,. treningstudio e.l.)Mvh. Damir
Comment
-
Originally posted by ugn View PostHvis noen har smerter som er så intense at man ikke får sove, så regner jeg med at dere har vært hos legen (et par ganger)?
Burde vel fått resept på sovepiller/smertestillende ville jeg tru da, men nå er jeg langt ifra kvalifisert til å gjette i den banen
Ryggsmertene mine er kroniske.
Fordeom jeg går på medisiner kjenner jeg en viss irritasjon/smerte.
Er desverre lite jeg kan gjøre med det.
Annet enn å gjøre meg selv sliten uten å anstrenge meg mer smerter unødvendig
At the end, thats life.¤ Pioneer DEH-P88RSII ¤ Infinity ¤ Focal ¤ Rockford Fosgate P450.4 ¤ Digital Design M1B ¤ Digital Design Redline series ¤
Comment
Comment