Originally posted by Oekern
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ulyd fra bilen v/ venstresving i høy hastighet
Collapse
X
-
Originally posted by Dammed View Postkan det være dynamoen? hvis g kreftene presser den litt skjevt så kan jo den begynne å lage litt lyd.¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
-
Har samma problem selv nå, bare motsatt side. Men jeg skjønte med en gang det var hjullager.
Så må vel bestille seg del snart da, er heldigvis en smal jobb å skifteMvh Even S. Jensen
Tlf 41091189
Digital Designs, nothing is even close!
Comment
-
Har nå bytta både dempere og fjører foran og bak + fylt på servo-olje (var under "minimum") - selvom ikke alt dette var pga. denne ulyden,
så virker det som om det har gitt seg faktisk! Er ikke heeelt sikker da, men skal få testa det skikkelig senere. Lurer på hva det kan ha vært?¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Originally posted by TakeTheTime View PostHar nå bytta både dempere og fjører foran og bak + fylt på servo-olje (var under "minimum") - selvom ikke alt dette var pga. denne ulyden,
så virker det som om det har gitt seg faktisk! Er ikke heeelt sikker da, men skal få testa det skikkelig senere. Lurer på hva det kan ha vært?Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Lyden er borte =D
Da kan jeg informere om at lyden er borte. Har testa et par kjappe svinger til venstre,
og nå nettopp prøvde jeg en skikkelig grisesving inn her - og det var jo ikke en lyd!
Jeg vet ikke helt hva det kan ha vært (?), men sitve dempere & senkefjærer
gjorde underverker altså. Ligger jo så mye bedre på veien også. DIGG!¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Originally posted by Dammed View PostBra å høre. Hvor lav senk ble det?
Angrer kanskje litt på at jeg ikke tok 60/20mm isteden, fordi det er så
mye bedre plass foran - men vet ikke om det finnes noen godkjente.
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
Originally posted by Dammed View Postgodkjent ja. Hmm. Er så mye latterlig når det gjelder godkjenning. Men ja det er en annen diskusjon.
Bilde?
40/20mm høres ikke værst ut det.
Bilde ser du i forrige post. Her er det til, though:
God plass foran ^ Dette er 3-4 dager etter senken da,
mange som sier det bruker et par uker på å "sige sammen".¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Comment
-
aha, får ikke sett bilder på jobben. :/ De har sperra vekk photobucket.
Selvsagt er lov å være fornuftig, men f.eks. mine TRD Coilovers er ikke godkjente. Fordi de ble aldri solgt i Europa. Og dermed så er dem teknisk sett ikke lov å bruke, selv om flere tusen Celicaer bruker dem i USA og Japan lovlig.
Jepp siger litt ekstra sammen. Fjærene mister litt av spensten de første ukene. Men er som regel ikke snakk om så veldig mye.Mvh. Damir
Comment
-
Comment