Jeg vurdere å kjøpe meg en Alpine 9855R og lurer derfor om noen som har/hadt den kan fortelle meg om hvordan menyen er å bruke og generelt om det er en enkel spiller å bruke (spilleliste, justeringer osv)?
Hvordan er spillelisten på denne? mappeinndeling ?
På den jeg har nå, så er det en knapp som heter "list" der kan jeg scrolle gjennom hele spillelisten å lete etter en spes sang! er det noe lignende på denne?
med 500 sanger uten mapper blir det litt kjett ja..
Men deler du filene etter. f.eks band navn eller sjanger før du brenner de, funker det greit. Har, om jeg ikke husker feil; 2 knapper du blar gjennom mapper med. Så bytter du sang innad i mappa med 2 av de store firkanta knappene.
Har ikke satt meg så mye inn i mp3 og Ipod gitt.. Går i orginale cd`er 95% av tida i bilen min så..
Jeg har en slik selv, lyder veldig bra i mine ører, og er grei å bruke på menyene. godt delefilter og eq
Men jeg advarer deg, du kommer til å ville drepe spilleren i begynnelsen, fordi den glidebaren kan gi selv den mest rolige og avslappa person drapstanker fram til du blir litt vant til den
På mp3 og iPod er den veldig grei å bruke, men du må bruke glidebaren til å bla igjennom mappene, det kan være litt kjett til tider.
Om du tenker på iPod, let me know, jeg har ett adapter som skal ut av hus ^^
Comment