Originally posted by Stianuno
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hva har du brukt pengene på idag?
Collapse
X
-
727,26 på en "Skulle bare kikke" tur på EbuktaMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by Crazytaxi View Post727,26 på en "Skulle bare kikke" tur på EbuktaTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by ugn View PostHihi, er farlig sånn! Noen hint om hva det ble?
tja.. er ganske innLYSENDE da.. :P
også noe annet småtteri som blåser litt.. :PMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Fikk ny skjerm til mobilen i går for 180,- inkl. et bitte lite skrujern, og frakt fra http://www.formymobile.co.uk/
Genial side dersom man ikke gidder å kjøpe ny telefon hver gang den havner i klem i bildøra..
På siden ligger det også demonteringsanvisning til de aller fleste mobiltelefoner.Olav L.
Volvo 740 GLT -90
Comment
-
350 kroner på den 'lokale' dyrebutikken
Planla å kjøpe meg litt kaffe, men endte opp med at de måtte fjerne ~200 stk Zoega kaffeposer fra butikken isteden. Sukk. Litt lei av dårlig utvalg og dårlig dato på kaffeTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by ugn View PostPlanla å kjøpe meg litt kaffe, men endte opp med at de måtte fjerne ~200 stk Zoega kaffeposer fra butikken isteden. Sukk. Litt lei av dårlig utvalg og dårlig dato på kaffeSom kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Skal man få det fram litt fort så blir vel frakta like mye som å kjøpe i norge?
Holder meg til TW og SRW enn så lenge, god kaffe og garantert fersk. Frakten fra SRW er bare €3.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Comment
-
Originally posted by m4sta View Postkjøpte meg hjelm da jeg skal sitte på med en kompis , 200sx blodtrimma Hvis noen skal på " old track funeral 22 januar på rudskogen" nå på lørdag så ses vi sikkert
Tror jeg tar turen!Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
Comment
Comment