Nei.
Det der er Night Breaker Plus fra Osram.
Totalt lovlige, og gir en del bedre lys enn vanlige halogenpærer.
Så slapp av ODRvegubben
(Btw, så noe ala deg på film i kveld, tror jeg? Filmen het i alle fall Trolljegeren og var bl.a filmet på Dovre )
Det stemmer, Tor du kan slappe av. De er litt gul-aktige disse pærene også, men er jo mye hvitere og sterkere.
Hadde vanlige Biltema-pærer fra før (svakt lys) og jeg merker forskjell ja. Men er ikke helt fornøyd ennå tror jeg,
men det har vel mer med lyktene mine å gjøre, de er litt matte og ripete i overflaten. Kanskje modne for utskiftning?
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Det stemmer, Tor du kan slappe av. De er litt gul-aktige disse pærene også, men er jo mye hvitere og sterkere.
Hadde vanlige Biltema-pærer fra før (svakt lys) og jeg merker forskjell ja. Men er ikke helt fornøyd ennå tror jeg,
men det har vel mer med lyktene mine å gjøre, de er litt matte og ripete i overflaten. Kanskje modne for utskiftning?
750,- på bensin til Carismaen + 350,- på Nightbreaker Pluss. Ble ett hav bedre kjørelys/fjernlys:
Så sykt mye bedre. Takk for tips, Lars Ole saab9000 og Andreas titus41!
Også ja, brukte 620 spenn på bursdagsgave til muttern...
Se her ja
ble bedre ikke sant ?
Ble veldig fornøyd med min nightbreaker også. men blir for godt vant til det vøtt så nå grubler man om ulovlig xenon. litt rart at ting er ulovlig når man kan SE BEDRE latterlig hehe .
Comment