Den ble endel dyrere enn det står på ebay, men det er den samme. Kjøpte den utenom ebay, da auksjonen var satt til UK only, så jeg fikk ikke bydd der. Så den ble trekt fra auksjonen, som det står i teksten der så var den også annonsert på forum og ville bli trekt fra auksjon om den ble solgt først via forum.
Men husk på å bytte om + og - på den du har kjøpt da Haakon.. I England er jo alt på feil side.... hehehe
Selv om jeg er en smule inhabil, så mener jeg helt seriøst at det ikke finnes noe annet jeg ville byttet ut Mosconi med - uansett pris og uansett hvor jeg jobber...
Gullegod forsterker!
Tenkte å bruke den på mine TangBand w3-1878 fulltoner, der får den jo alt fra 200hz og opp å utfolde seg på, satser på at det blir helt ok
he he he he he, vel for og si det sånn, det nordnorske sinnet kom fram i meg etter og holdt på me den førrbainna dynamoen snart ei uke, men no e han inne, bare og lade batteriet fult og hive på batteriskoa
Ny bruksbil. Franskmann med shady rykte, drøy kilometerstand og shitloads med utstyr. Både Integralen og de to andre italienske jeg eier har jo vært skremmende pålitelige, så nå er jeg spent
Håpet er å få inn et Pluto-kit, men tanken på å trekke kabler i dørene frister veldig lite akkurat nå...
Ny bruksbil. Franskmann med shady rykte, drøy kilometerstand og shitloads med utstyr. Både Integralen og de to andre italienske jeg eier har jo vært skremmende pålitelige, så nå er jeg spent
Hehe, du vet vel at alle gode ting er 3, og ikke 4? Vil vise seg om du har brukt opp flaksen, eller klare å strekke strikken litt lenger
Du mener 5? Har nemlig ei baguettetralle til, -84 Citroen CX som har vært avregistrert siden -96 Men den skal uansett restaureres, så den er jeg ikke bekymra for. Ikke Lagunaen heller igrunn, den har vært min svogers bil i mange år og har oppført seg riktig pent. De fleste typiske feilene som vindusheiser o.l. er allerede utbedret.
Comment