Announcement

Collapse
No announcement yet.

Showing your colors!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Showing your colors!

    Jeg bare lurte på hvordan dere stiller dere til å vise med stickers å slikt hva dere har i bilen.
    Last edited by Defus; 27-10-2007, 13:00.
    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

  • #2
    litt skeptisk til det... mange som fort blir litt for interesserte da
    Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

    Comment


    • #3
      Jeg har noen diskrete klistremerker nederst på kanalen. Her jeg bor vet uansett alle hva jeg har i bilen..
      Jonas Tautra
      - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
      Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

      Comment


      • #4
        Hmm.. Liker det jeg

        Men det må ikke bli for mye, og det må være et slags system over det, ellers blir det bare harry..

        Liker ikke at klistremerkene er der for å skryte, men at de er der for å informere, samt reklamere for eventuelle sponsorer.
        Mvh.
        Roy
        Mob: 40 30 99 06

        Comment


        • #5
          Ja, er akkurat den delen som jeg tenker på, sqwannabe. Er litt koselig med en helt anonym bil slikt sett, oppmerksomhet fra dophoder og andre tvilsomme folk er ikke det man helst vil ha.

          Men tana er vel så liten plass at hvis noen tar anlegget ditt vet du også hvem som har tatt det ?
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment


          • #6
            Originally posted by Defus View Post
            Ja, er akkurat den delen som jeg tenker på, sqwannabe. Er litt koselig med en helt anonym bil slikt sett, oppmerksomhet fra dophoder og andre tvilsomme folk er ikke det man helst vil ha.

            Men tana er vel så liten plass at hvis noen tar anlegget ditt vet du også hvem som har tatt det ?
            Jepp, er nok nesten slik. Har vel våre dophoder her også, men men..
            Jonas Tautra
            - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
            Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

            Comment


            • #7
              Originally posted by aFFekak View Post
              Hmm.. Liker det jeg

              Men det må ikke bli for mye, og det må være et slags system over det, ellers blir det bare harry..

              Liker ikke at klistremerkene er der for å skryte, men at de er der for å informere, samt reklamere for eventuelle sponsorer.
              Der er jeg enig! Er noen som tar helt av med stickers, å det er ikke "kult" i det hele tatt. Slike som hifonic som har langs kanalen, eller lodrett fremerst på døra osv. Slikt er "kult".

              Men va regner du som å skryte, å va regner du som informasjon?
              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

              Comment


              • #8
                Originally posted by Hifonic View Post
                Jepp, er nok nesten slik. Har vel våre dophoder her også, men men..
                Kommer fra en liten bygd atme E6, ingen dophoder der, men tonnevis av "pøbler" som kjører forbi. Er alltid "artig" å våkne om mårran å se at folk har gått rundt bilene.
                [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Defus View Post
                  Der er jeg enig! Er noen som tar helt av med stickers, å det er ikke "kult" i det hele tatt. Slike som hifonic som har langs kanalen, eller lodrett fremerst på døra osv. Slikt er "kult".

                  Men va regner du som å skryte, å va regner du som informasjon?


                  Har du stickers som det står Boss, Audiobahn, RF, osv. på, så vil jeg kalle det skryt/harry.

                  Hertz, Alpine, Pioneer og andre i denne klassen, blir no helt annet

                  Dette er da min mening, og det var jo andres mening du var ute etter. Sikker flere som mener at RF er godt nokk, men jeg liker det ikke lenger. Det skal nevnes at Fido har klart dette med RF "rimelig" bra i Seat'en, men utover det så er jeg ikke noe RF fan..

                  Noen som skjønner hvor jeg vil med dette?
                  Mvh.
                  Roy
                  Mob: 40 30 99 06

                  Comment


                  • #10
                    Må si jeg synes det ser håpløst og tåpelig ut i 95% av tilfellene. Sliten Sierra eller E30 med "Team RF", "Kicker" eller her på sørlandet; "XCS.no" i bakruta eller frontruta er noe av det mest harry jeg vet om.

                    Ser overhodet ikke grunnen til å kjøre rundt med klister for å fortelle andre hva man har i bilen. Men nå er jeg kanskje litt sær da.

                    Klister er bare greit om det ser slik ut (og sitter på en banebil):



                    Last edited by epifant; 28-10-2007, 01:39.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by aFFekak View Post
                      Har du stickers som det står Boss, Audiobahn, RF, osv. på, så vil jeg kalle det skryt/harry.

                      Hertz, Alpine, Pioneer og andre i denne klassen, blir no helt annet

                      Dette er da min mening, og det var jo andres mening du var ute etter. Sikker flere som mener at RF er godt nokk, men jeg liker det ikke lenger. Det skal nevnes at Fido har klart dette med RF "rimelig" bra i Seat'en, men utover det så er jeg ikke noe RF fan..

                      Noen som skjønner hvor jeg vil med dette?
                      Jeg skjønner på en måte hvor du vil, men jeg er ikke helt enig. Det blir vel ikke noe mindre "skryt" om det står Focal og Audison etc. enn Boss og andre ting i de prisklasser? Jeg synes det kommer mer ann på måten det blir gjort på enn akkurat hvilke merker som blir profilert. Med det mener jeg om en går til steget å få laget opp merker som passer bilen i både størrelse og farge, eller en vilkårlig klistrer bilen full i merker en har rasket med seg på messer og slikt.

                      Etter å ha hatt innbrudd i bilen flere ganger med null anlegg igjen i bilen etterpå så er jo det et tankepunkt også da. Det er kanskje sånn sett lurest å ikke sette opp en oversikt utenpå bilen over hva kriminelle kan vente seg å finne i bagasjen. I bilen jeg bygger i nå blir det null profilering av nevnte grunner, dette på tross av jeg sitter ved siden av en foliekutter/dekormaskin og skriver dette nå
                      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by epifant View Post
                        Må si jeg synes det ser håpløst og tåpelig ut i 95% av tilfellene. Sliten Sierra eller E30 med "Team RF", "Kicker" eller her på sørlandet; "XCS.no" i bakruta eller frontruta er noe av det mest harry jeg vet om.

                        Ser overhodet ikke grunnen til å kjøre rundt med klister for å fortelle andre hva man har i bilen. Men nå er jeg kanskje litt sær da.

                        Klister er bare greit om det ser slik ut (og sitter på en banebil):



                        Kunne ikke sagt det bedre selv
                        Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                        Comment


                        • #13


                          Det kan som sagt lett bli harry å reklamere for Alpine også
                          [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

                          Comment


                          • #14
                            Er en viss gjeng som kjører rundt med masse klistremerker hvor det står "Audioform.no", osv, hehe.. De har sin egen stil, de sørger for å holde Emma folka unna dbdrag kan du si

                            Nok drittslenging, trur nok Haakon O får et par oppdrag iløpet av vinteren til Bmwen, må vell ha noe litt smådiskre stickers etterhvert.
                            1993 BMW 318is coupe

                            Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                            Comment


                            • #15
                              Tja, tror at hvis jeg skulle ha hatt stickers på bilen, ville jeg ha måttet dratt til en reklame butikk, eller hva de nå heter å fått de til å matche størelsen på alle stickersene, å så valgt en sticker/farge som gjør stickersene vanskelig å se før man studerer orntlig.
                              [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                              Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                              Comment

                              Working...
                              X