Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alcantara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Alcantara

    Jeg fikk en pakke med alcantara fra AIV men denne så veldig fæl ut i hjørnene etter at den har lugget i brett i pakken.Denne bretten får jeg ikke strekkt vekk så jeg lurer på om den alcantaraen fra innstallbay er like fæl?

  • #2
    hørt fler som er meget fornøyd med alcantaraen fra installbay

    evt hør med Autod her på forumet, om hvor han fikk sitt til civicen(muligens installbay det også)

    Comment


    • #3
      Har akkurat trekt opp noen dørpanel idag med alcantara fra Installbay og den er super! Ingen stygge bretter og enkel å håndtere..

      Comment


      • #4
        Henger meg litt på her
        Jeg sliter med å finne en gråfarge som jeg skal bruke i bilen min. Nærmeste er en Like Suede (Alcantara var ikke i nærheten en gang).. Men den blir ikke mørk nok, finner bare lysegrå. Slik som mange biltak er trukket med.. Eller eldre Volvo`er i dørene.

        Finnes det noe elektroniskfargekart eller noe slikt en plass?
        MÅ ikke være alcantara om det finnes da.. Den er jo grapsdyr.
        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

        Comment


        • #5
          Den som Anders har brukt i Civic'en, og jeg i Volvo'n koster 799 pr meter mot 799,- for ei pakke med CS fra InstallBay. CS'en er fin å jobbe med, men man må være litt forsiktig når man har på lim... Har lett for å slå igjennom!

          Comment


          • #6
            Originally posted by NeDD View Post
            Henger meg litt på her
            Jeg sliter med å finne en gråfarge som jeg skal bruke i bilen min. Nærmeste er en Like Suede (Alcantara var ikke i nærheten en gang).. Men den blir ikke mørk nok, finner bare lysegrå. Slik som mange biltak er trukket med.. Eller eldre Volvo`er i dørene.

            Finnes det noe elektroniskfargekart eller noe slikt en plass?
            MÅ ikke være alcantara om det finnes da.. Den er jo grapsdyr.
            Elektronisk fargekart faktisk.. Reis til en møbeltapetserer og spør etter farge prøver i forskjellige stoff.. dinamica er forøvrig den alcantaran anders, jonny, kenneth og jeg har brukt. finnes i en hel haug farge alternativer

            Finner du fargekart online så kan jeg nesten garantere at du ikke blir fornøyd når du for den i hånda, skjermen har en tendens til å lyve en del på sånne farger.
            Last edited by Erik André; 05-11-2007, 13:11.
            sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
            IceAudio - Bilringen AS - inakustik

            Comment


            • #7
              Hehehhe, fargekart på nett da

              Takk, skal prøve hos neste leverandør..

              Edit: Googla meg frem til denne
              Last edited by NeDD; 05-11-2007, 13:47.
              Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
              Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
              Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

              Comment


              • #8
                Originally posted by InstallBay Hamar View Post
                Den som Anders har brukt i Civic'en, og jeg i Volvo'n koster 799 pr meter mot 799,- for ei pakke med CS fra InstallBay. CS'en er fin å jobbe med, men man må være litt forsiktig når man har på lim... Har lett for å slå igjennom!
                Jobber Pål fortsatt med flere farge typer
                Per
                Focal Utopia Beryllium.Spirit Of Sound.
                Audison Music Expression
                http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX6420
                http://www.audison.eu/index_main.php?Section=VRX1500

                Comment


                • #9
                  Originally posted by NeDD View Post
                  Hehehhe, fargekart på nett da

                  Takk, skal prøve hos neste leverandør..

                  Edit: Googla meg frem til denne
                  Hvor har du vært å hørt NeDD?
                  Vet at Sandnes Skumplast skaffer Dinamica. De har tre forskjellige Alcantaratyper.
                  Mvh
                  Stig Johansson

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by NeDD View Post
                    Hehehhe, fargekart på nett da

                    Takk, skal prøve hos neste leverandør..

                    Edit: Googla meg frem til denne
                    Jeg har en hel pakke med slik fra installbay.no tror karnsje den er bittelitt lysere, ikke helt sikker..Den skal selges.
                    VW/Audi ende-tusi-ast!

                    Comment


                    • #11
                      Vi har endel forskjellige farger, som vist på sidene våre, men Dinamica finnes i langt flere farger, men så er den 3x så dyr. Normal pris for Dinamica er 795,- pr. meter og vi skaffer denne også. Problemet er at vi kan ikke sende farge kart til alle som vil se, for det har vi ikke nok til. Og prøve å se farger på en dataskjerm er helt bortkastet. Treffer du så er du mer enn heldig, for fargegjengivelsen på en PC varierer fra skjermkort til skjermkort og skjerm til skjerm.

                      De har våre fargekart på BRS Sandnes og hos Lyd og Bilde installasjon på Evje. Er nok de to nærmest deg.
                      Mvh
                      Pål Andréas Bryng
                      Bilstereosenteret.no
                      Vi forhandler bl.a.:
                      Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                      Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                      Følg oss på Facebook
                      Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                      Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                      Comment


                      • #12
                        Urk, evje >_< , dere har ikke noe i kr.sands området?
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #13
                          Nei, dessverre.
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                          Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                          Comment


                          • #14
                            edit: glem det...
                            Som kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Tommen View Post
                              Jeg har en hel pakke med slik fra installbay.no tror karnsje den er bittelitt lysere, ikke helt sikker..Den skal selges.
                              Helt pakke = 1m x 140cm?

                              Viss jeg hadde sendt deg en konvolutt med en ferdig frankert konvolutt inni, kunne du ha sendt en liten bit tilbake da? Om du har klippet i det da..
                              Orker ikke kjøpe feil farge når jeg først skal kjøpe

                              Stig: Var innom SSP ja.. Han viste meg forskjellige typer, men fargene passet ikke min bil. Derfor fant vi ut at mulig den ene Sueden passet.
                              Men får håpe Tommen har nok, og at den er riktig
                              Last edited by NeDD; 06-11-2007, 13:25.
                              Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                              Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                              Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                              Comment

                              Working...
                              X