Announcement

Collapse
No announcement yet.

Alcantara

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by NeDD View Post
    Helt pakke = 1m x 140cm?

    Viss jeg hadde sendt deg en konvolutt med en ferdig frankert konvolutt inni, kunne du ha sendt en liten bit tilbake da? Om du har klippet i det da..
    Orker ikke kjøpe feil farge når jeg først skal kjøpe

    Stig: Var innom SSP ja.. Han viste meg forskjellige typer, men fargene passet ikke min bil. Derfor fant vi ut at mulig den ene Sueden passet.
    Men får håpe Tommen har nok, og at den er riktig
    Nei, målene er på 140 x 270. http://installbay.no/images/CS-Pewter-3.jpg Veldig lik den, om ikke helt lik..
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #17
      Fortsatt intressert?
      VW/Audi ende-tusi-ast!

      Comment


      • #18
        Datt helt utav denne tråden.

        Har du mulighet for å ta et bilde? Slik at jeg får se det i litt større format et frimerke. 140x270 høres nok ut for taket.
        Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
        Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
        Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

        Comment


        • #19
          Skulle egentlig bruke det til taket i Opeln selv, men ble ikke noe av. Og ja, det er rimelig stort Skal ta et bilde iløpet av dagen jeg og legge ut her..
          VW/Audi ende-tusi-ast!

          Comment


          • #20
            Glimrings. Hvor kjøpte du det hen? Hadde vært greit å vite om det var tilgang til mer.. Tenkte å trekke noe av dørene i samme farge som taket.
            Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
            Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
            Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

            Comment


            • #21
              Alle som forhandler installbay produkter selger denne.
              Mvh
              Lars Engen

              Comment


              • #22
                Originally posted by Stinger View Post
                Jeg fikk en pakke med alcantara fra AIV men denne så veldig fæl ut i hjørnene etter at den har lugget i brett i pakken.Denne bretten får jeg ikke strekkt vekk så jeg lurer på om den alcantaraen fra innstallbay er like fæl?
                Dette du har fått er ikke alcantara, eller microfiber som det ofte lages alcantara look av. Dette er vinyl med semsket skinn look. Som med annen vinyl kan det da oppstå brettekanter når den har ligget over lengre tid i brett. Jeg har ikke forsøkt denne enda, men er ikke umulig at du kan rette på det ved å varme opp vinylen.
                Glenn Solie

                Frittstående konsulent

                Comment


                • #23
                  Vi har samme vinylen og den også kan få merker om den brettes i skarpe kanter og ligger slik over tid. Den er vanskelig og rette ut igjen, men er du heldig går det fint.

                  Alternativt så kan du kjøpe Comfort Suede (alcantara look), som er mikrofiber og ikke mottagelig for brettemerker.
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


                  Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

                  Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

                  Comment


                  • #24
                    Bilde?
                    Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                    Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                    Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by NeDD View Post
                      Bilde?
                      Bilder viser aldri respekt for alacantra/Comfort Suede .
                      Mvh
                      Rolf Try Nygård

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by NeDD View Post
                        Glimrings. Hvor kjøpte du det hen? Hadde vært greit å vite om det var tilgang til mer.. Tenkte å trekke noe av dørene i samme farge som taket.
                        Denne er kjøpt hos Pål på installbay.no Skal se om jeg får knipsa et bilde nå..
                        VW/Audi ende-tusi-ast!

                        Comment


                        • #27
                          Okei

                          Og det bildet, dukker opp?
                          Alpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
                          Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
                          Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland

                          Comment


                          • #28
                            Om 5 min Beklager..hehe..
                            VW/Audi ende-tusi-ast!

                            Comment


                            • #29
                              Får ikke frem fargen som den er irl, på bildet da..Men omtrent

                              VW/Audi ende-tusi-ast!

                              Comment


                              • #30
                                skal ikke ødelegge tråden, men vet noen om noen steder de selger alcatara i hertz oransjefargen?
                                www.mitsubishi-klubben.no

                                Comment

                                Working...
                                X