Announcement

Collapse
No announcement yet.

Humortråd november!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46


    Dette bildet er tatt på en liten plass, ikke mange mil fra der jeg bor..

    Her har vi da post, bank, dagligvare, frisør, båtforhandler, regnskapskontor og byggmester i et og samme bygg!.. hehe

    Legg merke til at det står "lukket" nede ved inngansgpartiet.. kjipt at ALT er stengt!
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

    Comment


    • #47
      heheh :lol:
      www.mitsubishi-klubben.no

      Comment


      • #48
        Nei, drit kult

        Den der var fin..
        Øyvind Kalbækken

        Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

        Comment


        • #49
          Noen vitser..

          Per og Erik var tvillinger. Per eide en gammel elendig båt og tilfeldighetene ville det slik at Eriks kone døde samme dag som som Pers båt sank.. Noen dager senere traff Per en gammel tante som trodde Per var Erik.

          -Så leit å høre om tapet ditt. Per trodde hun mente båten og svarte: "Njaa, faktisk er jeg bare glad jeg er kvitt henne. Hun var gjennområtten fra dag en. Underdelen var fullstendig revet fra hverandre og hun luktet gammel fisk. Hun var lekk hele tiden og hade en stor sprekk bak og et ganske stort hull fremme. Hver gang jeg brukte henne ble hullet større. Jeg går ut fra at det det som tok knekken på henne var at jeg leide henne ut til fire karer som ville ha det morro. Idiotene forsøkte alle å komme inn i henne samtidig, så hun sprakk på midten. Men det er ikke så falig, får bare begynne å sjekke annonsene for å finne en ny!"
          --------------------------------------------------------------------------

          En liten gutt var ute og syklet og møtte en ridende politi.
          "Har du fått en ny sykkel av nissen til jul du eller?" spør politimannen.
          "Ja" svarer gutten stolt.
          "Jeg må nok gi deg en bot. Det skal være lykt på sykkelen, så du får si det til nissen" sier politimannen på spøk.
          "Har du fått hest av nissen til jul du da?" spør gutten.
          "Ja, ja" sier politimannen og ler.
          "Da kan du hilse nissen og si at kuken skal henge under, ikke sitte oppå...
          --------------------------------------------------------------------------

          Johnny ville ha sex med en jente på jobben, men hun hadde allerede en kjæreste.

          En dag ble Jonny så frustrert at han gikk bort til henne og sa "jeg gir deg 1000 kroner hvis jeg får ha sex med deg !". Hun avviste han.

          Da sa Johnny "Jeg er kjapp, jeg kaster pengene på gulvet, du bøyer deg ned og plukker dem opp, og innen det er gjort skal jeg være ferdig".

          Hun tenkte en stund, og sa at hun måtte sjekke det med kjæresten.

          Kjæresten sa "Be om 2000 kroner, og plukk dem opp så fort at han ikke rekker å få frem pikken engang!".

          Johnny godtok prisen på 2000 kroner.

          En halvtime går, og kjæresten til jenta venter på at hun skal ringe.

          Etter 45 minutter ringer han til henne og spør hva som skjedde.

          Hun svarte: "Tror du ikke at jævelen betalte med mynt...!"
          --------------------------------------------------------------------------

          En dag hadde Bill så vondt i armen at han sa til kompisen sin, "Jeg har ekstremt vondt i albuen.. Tror du jeg bør besøke en legen?"
          "Nei, ikke gå til legen.. Besøk heller den nye datamaskinen på apoteket!! Den kan finne ut hva som er galt med deg mye raskere og billigere enn en lege! Bare gi den en skvett av urinen din og legg ved 50 kroner.", sa kompisen
          ”Jeg har nå ingenting å tape”, tenkte Bill, så han fylte opp et lite glass med urin og gikk til apoteket. Når han kom frem tømte han urinen oppi beholderen ved siden av datamaskinen og puttet på 50 kroner.
          Datamaskinen begynte å lage mange merkelige lyder, og av og til så kom det også noen ekstremt sterke lysglimt.. Etter en liten stund kom det ut en liten notis med følgende tekst:

          Du har tennisalbue
          Hold armen fuktig i varmt vann
          Unngå tunge løft
          Du vil være bedre innen 2 uker
          Sent samme dag, så satt Bill å tenkte over hvilken fantastisk teknologi denne datamaskinen inneholdt og hvordan den kan forandre verden for alltid.. Han lurte også på om det gikk an å lure denne datamaskinen så for å prøve så fant han et glass og tømte litt vann fra springen oppi sammen med litt avføring fra hunden, urin fra konen og urin fra datteren.. Og som om dette ikke var nok så onanerte han og slapp en liten dæsj sæd i glasset.

          Når han var kommet til datamaskinen tømte han innholdet av glasset i beholderen og puttet på 50 kroner.. Etter en liten stund så kom en liten notis med følgende skrift:

          Springvannet ditt er forurenset
          Begynn å kjøp vann på flaske

          Hunden din har ormer
          Kjøp vitaminer til den

          Datteren din går på kokain
          Få henne på avvenning

          Konen din er gravid med tvillinger
          De er ikke dine
          Skaff en advokat

          Og hvis du ikke slutter å onanere, så blir tennisalbuen din aldri bedre!
          --------------------------------------------------------------------------


          Hoho

          *Lånt*
          Øyvind Kalbækken

          Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

          Comment


          • #50
            haha, de to siste har jeg hørt flere ganger, men den første var jo bare helt sykt genial!

            Men over til Jonny; trodde ikke du var så gjennomtenkt! hehe.. Ikke bare er du flink til å bygge bilstereo, du kan å få deg fitte også!? ;D
            Mvh.
            Roy
            Mob: 40 30 99 06

            Comment


            • #51
              Hehe, fine de der ja...
              Øyvind Kalbækken

              Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

              Comment


              • #52
                http://www.youtube.com/watch?v=aAd3ospV9ig

                Jaja, blir nesten litt sint når jeg ser slikt
                Øyvind Kalbækken

                Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

                Comment


                • #53
                  Originally posted by Øyvind View Post
                  http://www.youtube.com/watch?v=aAd3ospV9ig

                  Jaja, blir nesten litt sint når jeg ser slikt
                  Genialt

                  Comment


                  • #54
                    Men, denne er nesten verre

                    http://www.youtube.com/watch?v=aY_CidIS8YM
                    Øyvind Kalbækken

                    Alpine F#1, Mosconi, Scan-Speak Revelator, Soundstream XXX-15, Supra, Connection, Northstar.

                    Comment


                    • #55
                      Originally posted by Øyvind View Post
                      riiimelig hjernedød! Tror noen trenger å få ting banket på plass..
                      Prosjekt SQ Audi A3

                      Comment


                      • #56
                        velkommen desember, lager ny tråd jeg.
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

                        Comment


                        • #57
                          omg! værste kvinnfolket jeg har sett!! skulle hatt juling eller noe sånt!! :S
                          Mvh.
                          Roy
                          Mob: 40 30 99 06

                          Comment


                          • #58
                            fytti... var bare irriterenes å høre på hun damen der :roll:
                            www.mitsubishi-klubben.no

                            Comment


                            • #59
                              http://www.youtube.com/watch?v=5VRklgMjr3E

                              genial


                              det her er det frakeste
                              http://www.youtube.com/watch?v=ehNpRXctjNE
                              http://www.youtube.com/watch?v=1jdeqKte98g&NR=1

                              Pablo Francisco er jevli frakk.
                              Last edited by froZZo; 11-12-2007, 07:00.

                              Comment


                              • #60
                                Flytta det over i humortråden for DESEMBER jeg
                                Mvh
                                Rolf Try Nygård

                                Comment

                                Working...
                                X