Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du fått i julegave i år?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hva har du fått i julegave i år?

Da fikk jeg lyst å starte en tråd om julegaver.. Fikk du det du ønsket eller er det bare sure miner?
    ~Mentalt etterpåklok nybegynner

Jeg hadde ingen spesielle ønsker, men fikk da litt lell... For å nevne noe:
    - Frityrkoker
    - Brynje-sett (superundertøy)
    - Mini-drill m/bits

Og noe annet
    2005 Ford Focus Titanium - Alpine IVA-W505R - Alpine Imprint PXA-H100 - MTX T8652 foran med aktiv deling - MTX T610S-22 subwoofer x2 - MTX TH904 4x150w rms forsterker - MTX TH1500D 1x1500w rms forsterker - 2 stk Alpine 5,8" LCD-skjermer i nakkestøtter - Stinger kabling -

Comment

fikk dette
      2 flasker vodka
      the house of the dead overkill wii spill
      klær
      gavekort
      10000kr cash
      Cerwin Vega! Pioneer

Comment

Farsan har i en alder av 66 år oppdaget netthandelen.no, og det rett før jul - så det ble mye ubrukelig sprøyt til alle mann i år. Som: Caps med led-lys i bremmen, 4 forskjellige lommelykter, en av typen som må masturberes for at den skal lyse (!), et teppe med ermer innebygget, en "kjøleboks" som akkurat rommer en colaboks, og som stand-in for det eneste jeg ga uttrykk for at jeg ønsket meg, en CTEK-lader typ litt større for fastmontering i bilen, så dukket det opp netthandelen sin kina-blåkopi, på 3.2A, som jeg aldeles ikke stoler på at klarer å oppføre seg i en bil, og aldeles ikke får kobles innpå samme krets som ømfintlig elektronikk til et 6-sifret beløp Var egentlig topp humor med alle de pakkene, ble sport i å se om neste og neste pakke klarte å overgå den forrige

Ellers ble det endel klær, kommer alltid godt med det Fikk også to kubbelys og et putevar med en nisse på
        [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

Fikk en del stuff, men man merker at det ikke er så mange "single" pakker når man er forlovet, hehe. Var flere for 3 år siden :P

For og nevne noe, GT5 CE, Verktøysett med div greier, lampe, klær, puter (til senga), gavekort, håndmikser (visper), stavmikser og andre vanlige julegaver (sokker, undertøy osv)

Junior fikk MYE dupplo Gleder meg ikke til og plukke opp etter han for og si det slik
          Også fikk han en Scania trailer som han kan sitte på (ikke klassisk gåbil).
          Og ja, fra søsteren min fikk han TROMMER! Gleder meg til pay back!

Er fornøyd med årets gaver.
          Nå sitter jeg og venter på at GT5 CE skal oppdatere seg, tar jo et lysår med internett fra 1800-tallet!
          Runar E. Olsen ~ Moderator
          Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
          http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif

Comment

Fikk div ting til leiliheta mi (glass, div kjøkken redskaper osv..), var vell junior som stakk av med det meste En STOR pose full av klær, kuleste var body og bukse med RanaGatebil logo fra gudfaren

Men fikk 8GB Ram til MacBook Proen min Ble en heeelt annen verden fra 2GB
            Og penger og gavekort
            ~Fredrik Rødvand Thomassen~ If it's too loud, you're too old!
            99 - Audi A4 B5 1.8T <-- Klikk og se
            § Alpine CDA-9886R m/ PXA H100 § 2 x Focal K2P 165 § dynaBel BF0804 § 3 x B2 Audio AC10 § B2 Audio MONO §

Comment

Verktøykiste, belte med pulkdrag og hundekrok, endel klær, kalender, apportbukk til hund, masse godbiter til hund, selvlagde bilder, bestikk, toalettmappe og sengesett. mye bra med andre ord.
              Sture Vedal

Comment

The pacific på bluray, termodress + mye piss

Ja og en P9 med dsp (til meg fra meg)

Comment

penger, klær, parfyme.. OG, en koffert til fotoutstyret mitt.. Fra meg selv

Vanntett og uknuselig!
                  Last edited by Eirik Aspaas; 25-12-2010, 13:06.
                  www.eirikaspaas.com

Comment

Canon EOS 1000D med noe småtteri (fre meg selv, til meg selv xD haha )
                    Sirkelsag (fra samboeren),
                    220cm dyne (fra foreldrene),
                    klær (fra alle),
                    sokker (fra alle),
                    o.s.v :P hehe
                    |HonkyTonky
                    |Pioneer||Rockford-Fosgate
                    |Rockford-Wall in Progress

Comment

Jauda, er meget fornøyd med gavene mine:

-GPS til bilen
                      -Pipe/skrallesett
                      -Kunst bok & bilde
                      -Batteridrevet drill
                      -Boksere & sokker
                      -To halskjeder
                      -Stretchlaken ()
                      -2 sengesett
                      -3 T skjorter
                      -2 gensere
                      -Skjerf
                      -Filmer
                      -Bibel

GPS var nok det jeg ble mest glad for. Det trenger jeg!!

Edit: Skaffa meg en liten oversikt nå også (GPS sto på lading da):

Last edited by TakeTheTime; 27-12-2010, 16:32.
                      ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
                      Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III

Comment

Working...
                      X