Begynner å bli drittlei alle bits som bare blir runde (Torx) som lurer på om noen har forslag til hvor jeg kan kjøpe noe som holder? Pris er ikke så nøye hvis det er holdbart...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hvor kjøpe bits som holder?
Collapse
X
-
Hvor kjøpe bits som holder?
Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.MTags: None
-
De som er i bacho setta er gode som gull i hvertfall. Veit ikke om bacho produserer de selv eller om de kjøper de inn fra en annen produsent...
Bruker forresten festool sine på jobben. Svindyre, men holder i all evighet. De har både lang og kort modell.
Motek selger de vet jeg...Last edited by Nemoas; 06-02-2011, 15:05.Spiller: Pioneer p6600DVD
Frontsett: Seas Lotus Performance
Sub:Morel Elate Sw10
Comment
-
Har Black an Decker, kjøpt i god tro at de holdt, men neida. Styr unna.
Bedre leve tid enn de billig billig sakene, men holder ikke mer enn ca 50-60 skruer per torx bit ca.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Fant de på motek sine sider:
Bits Festool HiQ TX15-100 CE/2 2 32492533
Bits Festool HiQ TX20-100 CE/2 2 32492534
Bits Festool HiQ TX25-100 CE/2 2 32492535
Bits Festool HiQ TX30-100 CE/2 2 32492536
Har ikke mindre enn t15 eller større enn t30.
uten rabatter ligger de på mellom 160-190 for 2stk.
Har brukt mine MYE hver dag på jobb i over 2år og er ikke antydning til slitasje...
Black'n decker har en tendens til og være litt jall, selv om mye av det faktisk koster litt. Så er enig med Genexxa, styr unna:PSpiller: Pioneer p6600DVD
Frontsett: Seas Lotus Performance
Sub:Morel Elate Sw10
Comment
-
Stemmer i på dette jeg. Skal du ha bitser som du ikke må ha en bærepose av for å skru 100 skruer,sprætt du bare innom Motek så ordner de den saken. Hele sortimentet deres oser derimot av heroinpriser, så vær sikker på å ha god dekning på kontoen før du tramper inn dørene der.Raymond Pedersen
Byggebil er en 97 Subaru Impreza. Alpine,Pioneer og Macrom utstyr under testing.
Tar det som det kommer, og løser det som det går.
Comment
-
Bruker dewalt drill men ikke helt fornøyd er bare billigmodellen med 12v batterier Men virker som det har blitt kast i chuken.så å borre er ikke helt gunstig. Men funker greit å skru med..... Så spørs om ikke jeg skal prøve en Hitaci. Er wurth rett borti gata her så får svinge innom dem i morgen.Ole Petter Holelien
Din komplette leverandør av bilstereo og monteringsmatriell
Judysbilstereo.no olepetter@judysbilstereo.no
Focal Helix Cadence Pioneer DD Dynabel Gladen GZ Installbay Silent Coat DLS M.M
Comment
Comment