16 tusen og noe i smell
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Fikk ijenn på skatti, no blir det ?
Collapse
X
-
1800ish igjen.
Bedre enn baksmell iallfall.Runar E. Olsen ~ Moderator
Kia Cee'd SW 2011 - Blir snart SQ prosjekt.
http://www.signaturebar.com/uploads/images/67311.gif
Comment
-
Baksmell er vel å regne omtrent som et rentefritt lån, ulempen er bare at de færreste klarer å spare pengene så de kan gjøre opp for seg når tiden er inne. Smell på 120K gjør jo ingenting dersom de bare står på høyrentekontoen din og koser seg...
Comment
-
Originally posted by epifant View PostBaksmell er vel å regne omtrent som et rentefritt lån, ulempen er bare at de færreste klarer å spare pengene så de kan gjøre opp for seg når tiden er inne. Smell på 120K gjør jo ingenting dersom de bare står på høyrentekontoen din og koser seg...
Ikke alle som klarer å se 100k på konto uten å svi det av på *insert addiction of choice here*.
Comment
-
Originally posted by Miniboom View PostJa, problemet ligger vel i at mange (de fleste) som ikke betaler nok skatt velger å ikke spare pengene, men bruke dem.
Ikke alle som klarer å se 100k på konto uten å svi det av på *insert addiction of choice here*.
der har du problemet mitt
penger på konto blir brukt, da er det like greit med tvunget sparing syns jeg.
selv om det er dårlig rente fra staten, er det mer rente på det enn på penger jeg bruker
skal sies at jeg sparer penger på BSU i tillegg til de jeg får igjen på skatten, så litt klarer jeg å spare utenom og.
er veldig dumt mtp på renter å betale 50% skatt, men er jo greit å sette vekk de pengene når jeg får alt på liktmvh Sindre Carlsen
Comment
-
klarer ikke å spare selv, så greit at jeg betaler for mye elles i året, og får igjenn en bra slump når sommer igjenn kommer
mye arbeid med overtid og lang tid som arbeidsledig som gjorde at jeg får mye igjennVW Golf 4
Alpine F#1 status| Mosconi | Digital Designs
Simen Sormbråten
Comment
-
-
Originally posted by berniebp87 View Postfikk igjen litt på skatten jeg også, snuser litt på en 60" 3D TV
I hvertfall min erfaringTorbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
Comment