Broren til dama påsto at vibrasjon i iPhone 3 og 4 vil skade telefonen og/eller batteriet over tid. Dama har skrudd av all vibrerende varsling pga dette. Men kan dette stemme, eller er det bare pølsevev? Synspunkter? (vennligst skriv hvorfor/hvorfor ikke, eller annen form for begrunnelse...)
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Vibrasjon i iPhone - skadelig over tid?
Collapse
X
-
Har hatt min 3GS siden den kom og aldri hatt en eneste feil på den. Vibrajon har alltid stått på.Mvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by Dammed View PostIphone 4 tåler ikke minus grader en gang, så ville ikke forundret meg.
Men hvis produsent har laget en vibrasjons mulighet, så skal telefonen tåle dette.
Comment
-
søk litt rundt, vært mye i media om Iphone 4 skjermer som har sprukket pga av kulde. Og jeg mener at det står i en av artiklene at i brukermanualen til mobilen så står det at den skal brukes fra 0C-35C elns. Altså ikke under null.Mvh. Damir
Comment
-
Har ikke jeg opplevd. Men jeg unngår å bruke den under 0 grader, det står jo faktisk i brukermanualen. Stemmer det Dammed, er vel 0-35 grader det står.
Uansett, jeg gidder ikke bekymre meg over dette med vibrasjonsvarslingene ass - de står PÅ!¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Pioneer deh-80prs | Polk Audio MM | Vifa Peerless V-line | Genesis III
Comment
Comment