Når du skal flytte en tråd, så skal du få ett valg, om du vil la det ligge en link igjen til tråden.
Slik at du får slik "flyttet" merking på tråden i det forumet du flyttet den fra, og da er jo tråden der fremdeles like mye på en måte, bare nå ligger den i 2! forumdeler.
Når du skal flytte en tråd, så skal du få ett valg, om du vil la det ligge en link igjen til tråden.
Slik at du får slik "flyttet" merking på tråden i det forumet du flyttet den fra, og da er jo tråden der fremdeles like mye på en måte, bare nå ligger den i 2! forumdeler.
Tog du'an ?
Det er ikke helt riktig. Jeg lar den alltid ligge i 1 uke, slik at de som har fulgt med i tråden ikke skal miste den av syne, hvis du skjønner Men når den uka er gått, så er også linken i det opprinnelige forumet borte.
Siste post i "Flyttet: hvor får jeg kjøpt MDF plater billigst" er 17-09-2007, 00:56
Såeh, trukke den uka di funker så bra
Den tråden er da to månder gammal, tror du flytta den etter det, men det er iallefall over en uke siden det ble flyttet =)
Rolig nå da torgny. Jeg var litt sløv i begynnelsen med å sette utløpsdato for linkingen, men nå gjør jeg det konsekvent, fordi det ble så rotete
Da var det fixa og de fleste slike vil være borte iløpet av EN time Et minimum av brukerne her inne skjønner hva know how's forumet er til, så der blir det ofte flyttet tråder fra
Rolig nå da torgny. Jeg var litt sløv i begynnelsen med å sette utløpsdato for linkingen, men nå gjør jeg det konsekvent, fordi det ble så rotete
Da var det fixa og de fleste slike vil være borte iløpet av EN time Et minimum av brukerne her inne skjønner hva know how's forumet er til, så der blir det ofte flyttet tråder fra
Ja, det er derfor vi driver nå og skal aktivere en forklarende tekst under hvert forum i hovedmenyen, så kanskje litt flere skjønner hvor hva skal postes
Comment