Suverent, James! Kan være veldig greit å vite sånne ting om man skulle være i markedet for det Jeg la faktisk ikke merke til at kerningen ("mellomrommet mellom bokstavene") var såpass åpenbart på trynet, selv om det er denslags jeg driver med til daglig
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Ebay: her var det mye snacks...
Collapse
X
-
En artig sak ja... Hatt en maken selv på slutten av 90`tallet..!
Det jeg har hørt at at di ekte DaVinci som ble produsert frem til 1999/2000 er di som er made in USA.
Etter 2000 ble di produsert i andre land enn USA..
Kjekk sak ettersom den er 7 kanal , men ikke helt praktisk å montere i bil da den er meget høy! Har en høyde på 17cm..., så da må en hive ut rev. hjullet og montere den der nede.... hehe
Comment
-
Originally posted by matador View Postja, bla... den som er laget i statene skal vist låte bedre og er mye bedre bygd -aldri prøvd- men hørte med andre som hadde prøvd -siden jeg også har en "ekte" DaVinci ellers en del andre ting. ettersom jeg forstå skulle de "nye" være laget pga etterspørsel og som du så bla annet logon Da Vin Ci er ikke det samme som Da Vinci -som er det riktig navnet ogsåMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View Postsyns stadig jeg leser om noen som vet om eller har en--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
Comment
Comment