Announcement

Collapse
No announcement yet.

En TANKEVEKKER!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    om du setter bak noen heftige skiver også så er det godt mulig det ja.. det de fleste bruker vel.. hadde bare tre skruer je..

    Comment


    • #17
      http://www.driva.no/article/20071118...01/1003/KULTUR
      http://www.tk.no/nyheter/article3133407.ece

      Hadde vel høyst sannsynlig gått bedre om stereoen hadde holdt seg i bagasjerommet.
      Alpine
      Audison
      Hertz
      Soundstream

      Comment


      • #18
        er ikke sikkert at dette hadde verdt noe problem om føreren ikke hadde hatt promille.

        hadde man blitt tatt for promillekjøring,så skulle man aldri,og da mener jeg aldri,fått kjørt bil igjen.
        og nei,jeg er ikke avholds


        men tror jeg skal slippe det problemet med at basskassen skal komme videre inn i bilen,med mindre den tar med seg,seteryggen i stål,+ bensintanken som sitter boltetfast
        volvo s60
        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
        Member of VW Audi Club Norwegen

        Comment


        • #19
          Originally posted by phoenix gold View Post
          er ikke sikkert at dette hadde verdt noe problem om føreren ikke hadde hatt promille.

          hadde man blitt tatt for promillekjøring,så skulle man aldri,og da mener jeg aldri,fått kjørt bil igjen.
          og nei,jeg er ikke avholds


          men tror jeg skal slippe det problemet med at basskassen skal komme videre inn i bilen,med mindre den tar med seg,seteryggen i stål,+ bensintanken som sitter boltetfast
          det er klart,vist man er edru kan stereoen ligge løst,det er vist man skal dra ut i fylla man må feste ting skikkelig...
          "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

          Comment


          • #20
            Originally posted by phoenix gold View Post
            er ikke sikkert at dette hadde verdt noe problem om føreren ikke hadde hatt promille.
            Der er jeg helt enig med deg, man skal ikke kjøre i fylla. Men det skjer ulykker uten alkohol også.

            Hører at en av passasjerene har knekt ryggen på 3 forskjellige steder.
            Alpine
            Audison
            Hertz
            Soundstream

            Comment


            • #21
              Originally posted by Jonny.B View Post
              det er klart,vist man er edru kan stereoen ligge løst,det er vist man skal dra ut i fylla man må feste ting skikkelig...
              det har ikke jeg sagt,om han ikke hadde kjørt med promille,så hadde sjansen for å ikke kræsje verdt mye større.

              selvsagt så er det best å sikre lasten,selv om jeg ikke har gjort det selv,men mener at det går bra med seterygg i stål,+ at bensintanken sitter bak seteryggen,og kassen har maks 5 cm å bevege seg på(forover/bakover)
              men skal bygges nytt,og da blir det festet
              volvo s60
              vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
              Member of VW Audi Club Norwegen

              Comment


              • #22
                Uhm.. Jeg skal ta ut sub-kassa med en gang, ser jeg..

                Den er ikke festet på noe som helst vis, og jeg vil ikke ha en kasse på 70kg i bakhodet..

                Uff, stakkars folk.. og for en IDIOT om han kjørte i fylla!!
                Mvh.
                Roy
                Mob: 40 30 99 06

                Comment


                • #23
                  fyllekjøring er ille nok, men da fyller du faen ikke bilen med folk i tilegg!

                  Comment


                  • #24
                    hm, jeg hadde heller tatt drosje enn å sette meg i en bil med full sjåfør. Men jeg drikker ikke, så da blir det vel heller ikke noe problem.

                    Nytt punkt på listen sin, feste kassa.
                    [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
                    Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

                    Comment


                    • #25
                      steike døtte, tror kassen min må festes litt bedre enn tiltenkt ja når den kommer inn. håper han som kjørte i fylla mister lappen på livstid
                      www.mitsubishi-klubben.no

                      Comment


                      • #26
                        I følge Bilsportsboken kreves det for stolinnfestning i biler med hastighetslisens at alle bolter er minimum 8 mm av 8.8-kvalitet. Ved feste direkte i gulv skal boltene være gjennomgående med solid skive under gulvplaten for å fordele kreftene (40cm2 med tykkelse 2mm).

                        Det er såklart visse forskjeller på basskasser og bøttestoler, men jeg tror uansett ikke det er dumme retningslinjer å følge...

                        Comment

                        Working...
                        X