Announcement

Collapse
No announcement yet.

Pioneer kontra alpine

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Veldig OT dette her, men hvor mange biler i Norge i dag bruker F#1 Status?

    Litt mer OT:
    Har ikke fått sammenlignet veldig, men JEG foretrekker Alpine over Pioneer. Designet til Alpine kan man kanskje diskutere, men resten føler jeg overgår Pioneer
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

    Comment


    • #32
      Originally posted by Typhon View Post
      Veldig OT dette her, men hvor mange biler i Norge i dag bruker F#1 Status?

      Litt mer OT:
      Har ikke fått sammenlignet veldig, men JEG foretrekker Alpine over Pioneer. Designet til Alpine kan man kanskje diskutere, men resten føler jeg overgår Pioneer
      det to biler som bruker f1 pr.dags dato i norge...
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

      Comment


      • #33
        http://www.dls.se/econtent/files/314...tic_bern06.pdf

        http://www.emmanet.se/joomla/images/...02007%20sm.pdf
        "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

        Comment


        • #34
          Men Jonny, er det ikke på tide å oppdatere signaturen din, for du har vel ikkke F1 lenger?
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #35
            Originally posted by InstallBay View Post
            Men Jonny, er det ikke på tide å oppdatere signaturen din, for du har vel ikkke F1 lenger?
            har jeg ikke? sist jeg så i bilen min,så sto den der iallefall...det er vel verre med de to andre merkene i signaturen min..
            Last edited by Jonny.B; 10-12-2007, 23:33.
            "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

            Comment


            • #36
              høh... så alpine spiller er mest brukt i seiersbiler
              www.mitsubishi-klubben.no

              Comment


              • #37
                jeg mener fortsatt det er en smaksak og opp til den som monterer og justerer sakene

                Comment


                • #38
                  Originally posted by autod View Post
                  jeg mener fortsatt det er en smaksak og opp til den som monterer og justerer sakene
                  Er vel helst det det bunner ut i ja
                  Mvh Tony
                  - The only road to take is perfection itself

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by autod View Post
                    jeg mener fortsatt det er en smaksak og opp til den som monterer og justerer sakene
                    100% enig Anders,dette er begge gode merker,og de to merkene som blir mest brukt av konkuranse biler + flere
                    Var ikke planen å engasjere meg i denne diskusjonen,men jeg klarte ikke å holde fingrene unna tastaturet....grrrrrrrrr
                    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

                    Comment


                    • #40
                      er enig i det jeg og. designmessig liker jeg best pioneer og syntes det er bra lydkvalitet ut av de og. men dette er tatt i betraktning at jeg faktisk alldrig har hatt en alpine spiller
                      www.mitsubishi-klubben.no

                      Comment


                      • #41
                        Synd ikke clarion pro kommer til europa, ser jo litt snasen ut, både utseende og spec

                        Comment


                        • #42


                          Ser ikke ut som svenskene har fått opp øyene for Hertz.. ?
                          Mvh.
                          Roy
                          Mob: 40 30 99 06

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by aFFekak View Post
                            Ser ikke ut som svenskene har fått opp øyene for Hertz.. ?
                            Joda, solgte akkurat 2 stk Hx250D til en svenske

                            ellers så er det vel 2 stk ODR biler og 2 stk F#1 biler, og alle er vel godt premierte i år så vidt jeg vet.
                            Mvh
                            Lars Engen

                            Comment


                            • #44
                              Har 2 valg når det gjelder spillere jeg, enten Alpine eller Pioneer. Det ble Alpine, pga at jeg liker de veldig godt, gode justeringsmuligheter, og ikke minst prisen på de. Og en siste ting, trenger ikke kjøre mange milene for å få stereoen justert, til en som er ekspert på Alpine, nemmlig Jonny. Av en eller annen grunn føler jeg at jeg må til hamar, til Anders for å justere om jeg skulle hadd Pioneer, og ettersom Jonny bor nermest så tar jeg turen til han.
                              VW/Audi ende-tusi-ast!

                              Comment


                              • #45
                                Er jo alltids en mulighet å justere selv også

                                Comment

                                Working...
                                X