Announcement

Collapse
No announcement yet.

phoenix gold xenon 4.200

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• phoenix gold xenon 4.200

er det noen som finner bilder og specs av den ? finner det faen meg ikke noen sted haha. trist at nettet har blitt stappa med bare tull istedenfor fakta ting

takker for de som finne det for meg
    Morel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.

Den her du mener?
    [Link]
    Mvh Tony
    - The only road to take is perfection itself

Comment

det var nokk det ja takk for hjelpen
      her lå det jo mange bilder av innmaten til forsterkere jo

Comment

noen som vet hva prisen på denne er ? og hva den ligger på sånn ca i bruktmarkedet ?

Comment

Originally posted by titus41 View Post
          noen som vet hva prisen på denne er ? og hva den ligger på sånn ca i bruktmarkedet ?
          Hmm... Xenon er en gammel modell. Så ny prisen vet jeg ikke helt, men er det viktig for deg kan jeg finne det ut. om du har en sånn på hånd så spørs det jo på det kosmetiske da åssen den ser ut osv. Men nye RSd 500.4 på 4x78 koster 5299.- og lillebroren 300.4 på 4x48 koster 3299.-.
          Ken André Høgden
          www.powersound.no
          CDT - Celestra - Phoenix Gold - Climax - Newsound - Whitehooker
          !!Nettshoppen Powersound!!

Comment

hørt noe om at denne koster 11.000 kr ny. kan dette stemme ? og at den ligger i ny pris nå i 8.000 kr.

PG er jo noe å stole på fra før iallefall de gammle men har ikke sett så mye på de nye er det kontra samma kvalitet ell kanskje bedre ?

Comment

PG har ett styke igjen til hva det var, men dem er på vei dit igjen.RSd serien er faktiskt solide forsterkere. Xenon forsterkern er også bra, liker Xenon selv

Er vi som fører PG i Norge fram til slutten av 2008 ihvertfall, der etter må vi ta en avgjørelse om det selger nok for og beholde det.
              Ken André Høgden
              www.powersound.no

Comment

Originally posted by titus41 View Post
                hørt noe om at denne koster 11.000 kr ny. kan dette stemme ? og at den ligger i ny pris nå i 8.000 kr.

PG er jo noe å stole på fra før iallefall de gammle men har ikke sett så mye på de nye er det kontra samma kvalitet ell kanskje bedre ?
                Regner med du sikter til Hansi sin amp nå. Denne ampen har aldri koste 11 000,- (12 000,- sa han til meg). Den forsterkeren der koster pr dags dato 5323,- men den HAR kostet 8298,-. For å sjekke dette kan du ta turen innom www.dreamtm.no
                VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Originally posted by Tommen View Post
                  Regner med du sikter til Hansi sin amp nå. Denne ampen har aldri koste 11 000,- (12 000,- sa han til meg). Den forsterkeren der koster pr dags dato 5323,- men den HAR kostet 8298,-. For å sjekke dette kan du ta turen innom www.dreamtm.no
                  Stemmer dette tommen huska faen ikke adressen til våler... prøvde med dmteam å greier.. men uten hell:P
                  Ken André Høgden
                  www.powersound.no

Comment

Stemmer det tommen lenge siden forresten; )
                    blir nokk å kjøpe ampen til hansi ja. litt bedre enn ADS forsterker hahaha !
                    nå blir det pg ampen og morel frontsett og til våren litt glassfiber jobb kommer prosjekt bilder etterhvert !

Comment

Working...
                    X