Announcement

Collapse
No announcement yet.

sure greier!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sure greier!!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=191331

enda en link,jeg blir ganske irritert over komentarene lesere har skrevet inn,noen flere som blir det?
    http://www.fvn.no/nyheter/lister/article540759.ece
    Last edited by Jonny.B; 20-12-2007, 00:15.
    "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Japp, det er surt å bli frastjålet saker...
    MEN, det er også ganske irriterende når folk skryter på seg saker også....................!!!!!! Sist jeg sjekket så spilte Team Blaupunkt høyest i Norge i 2007 (I vanlig bil)... Mulig at han spiller høyest i EMMA - ESPL... Men ikke høyest i Norge.
    Tor S Aamodt.

Comment

vel,Espen er ikke av de som står å skryter så veldig mye,tipper han sa noe helt annet enn det som kom på trykk! sånn er det jo bestandig.
      "Tuning an audio system is like bringing together the members of an orchestra, getting the sound balance right, and making sure they work together."

Comment

ja, ganske kjedelig det for all del, men som sagt dumt å ikke ha alarm i det minste på en så "dyrt" bilstereo...
        --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
        -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

Utrolig surt, jeg ble deppa nok over å miste VDO-spilleren min for noen år siden... Kommentarene på fvn.no er åndssvake samme hva artikkelen handler om, her nede på sørlandet har vi tydeligvis ingenting annet å finne på enn å sitte på internett og skrive patetiske kommentarer. Ti stykker skriver "haha det har du bare godt av din rumpenisse", for deretter å bli rettet av femten andre som påpeker alle skrivefeilene...

Comment

og fvn.no må ha de dårligste reporter og artikkel skriverene i norges land! Lite som somregel stemmer av det som er skrevet..

kommenterte selv der,med at dette ikke kunne være i db, og fikk til svar at det er Emma db, som krever litt mer en vanlig db drag

Vet ikke helt jeg,men alarm hadde jeg satt inn før stereoen, og forsikret meg for at jeg fikk igjen penger for stereoen. Som det står har han "topp forsikret" stereoen., mens jeg tidligere har vært til sjekk hos gjensidige for å se at utstyret i papirene faktisk stod montert i bilen, i tilfelle tyveri osv..

Og vær så snill og ikke se på dette som kjeft eller dritt sleng mot eier av bilen,eller dere hender det flyr litt løse kommentarer rundt om på forum, som gjelder slike tråder og hva folk svarer

Comment

alltid greit å ha alarm og forsikring i orden ja

og som tidligere diskutert på forumet, så GÅR det ann å forsikre for mer enn 20.000
              www.eirikaspaas.com

Comment

Var jo denne lagunaen du satte i i Danmark dette Jonny? Blir så forbanna på folk som ikke klarer å holde andres ting i fred. Dette var meget surt å høre, og håper alt går i orden for eieren..
                VW/Audi ende-tusi-ast!

Comment

Originally posted by Tommen View Post
                  Var jo denne lagunaen du satte i i Danmark dette Jonny? Blir så forbanna på folk som ikke klarer å holde andres ting i fred. Dette var meget surt å høre, og håper alt går i orden for eieren..
                  ja,det stemmer....den var også i rindal på NM finalen.

Comment

Working...
                  X