hehe... klager ikke da man ikke kan gjøre noe med det men det er sånt det funker... på likt linje at bommer er tull men så må jeg uansett betale... kalles demokrati har jeg hørt
Announcement
Collapse
No announcement yet.
En spennende tankeeksperiment, om lyddommere
Collapse
X
-
--kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
-Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett
-
En noe merkelig emma strofe fra regelboken....
Originally posted by InstallBay Hamar View PostJeg må vist ha 70 kvadrat på jord, for å kompansere for uttaket på pluss-sia.. Har sett sånn ut på tre NM- og EM-finaler...
Men så i regelboka til Emma står det nemlig et gullkorn, i alle fall som kan få en som ikke har gått dommerkurs til og lure.
dvs under avsikring og kabel tolkningstabellen, har ikke boka foran meg så vanskelig med sidetall men men, første tabellen der står det følgende.
Emma anbefaler og bruke denne tabellen for at den konkurrerende skal få et sikkert og et system som presterer maksimalt, men dette er inget krav fra emma sin side men en anbefaling dersom konkurerende velger en annen løsning en her oppgitt, røft oversatt..
men så ei linje lenger ned kommer da gullkornet:::
Wire size will not be judged....
jaha, og hva skjedde med deg da kenneth? dømte dem for sikring størrelse, effektuttak, eller kabelstørrelse?
bare en tanke som slo meg, litt merkelig at dem bedømmer noe som står i boka ikke vil bli bedømt, men etter min mening og sikkert flere burde bli bedømt siden det handler om sikkerhet, bare synes at dette var litt missvisende i alle fall i regelboka.
men det kan hende jeg tolker det feil også.Hugo
WWW.HUGOH.NO
Ford sierra (Rockford Fosgate,Polk audio,Pioneer)
Toyota Camry (Audison, Hertz, Pioneer)
Comment
Comment