Noen datakyndige her som har link til ett program som kan overvåke om det trådløse nettverket og eventuelt det kablede nettverket har nedetid og lager logg på dette? har googlet noe, men finner kun slike programmer som snuser på hva folk laster på nettverket, det er ikke dette som er interessant, det er hvor mange ganger det trådløse nettverket kutter ut.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Trådløst nettverk overvåking?
Collapse
X
-
Originally posted by ugn View PostHva slags utstyr har du?
Comment
-
Originally posted by phoenix gold View Posthva med pingplotter?
Comment
-
Jeg har brukt pingplotter i jobbsammenheng tidligere og brukt endel tid på å få inne en god erstattning da jeg syntes det var noe klønete og ikke har det beste brukergrensesnittet.
PRTG er ett ypperlig webbasert verktøy for overvåkning. Tror du kan overvåke intill 10 enheter gratis før du må betale for det
Comment
-
Nå har jeg kjørt overvåking med pingplotter i ett par dager, og dette fungerer ikke til mitt formål, det eneste som jeg kan se ut i fra grafen er at det er en liten peak på ping rett føre trådløskoblingen tuller, og med peak så går den over 5ms og opp til 15ms som ikke akkurat er noe å skrike over, den ligger jevnt ¨på 1-2ms når den virker, mulig jeg bruker denne feil?
Så da får jeg teste den andre, takker for tips forresten
Comment
-
Hvilke problemer opplever du med nettverket?Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Originally posted by ugn View PostHvilke problemer opplever du med nettverket?
Comment
-
Ring ISP'n og klag, så overvåker de linja. Ikke noe vits å feilsøke halveis da det ikke er ditt utstyr uansett.Torbjørn J. - [B]PM er deaktivert, bruk e-post.[/B]
[B]Bilen[/B]: Pioneer p99rs - Mcintosh MC431 - Brax X2000.2 - Mosconi 300.2
Hjemme: Yamaha RXA3010 | XPA-5 x 2 | Emotiva ERT-8.3 | ERM-6.3 | ERD-1 x 4 | HFS sub * 2 | SVS AS-EQ1
Comment
-
Comment