jeg har tenkt og utnyte plass maksimalt i min bmw e36 sedan og vil bygge kassen inn i bagasjerommet om mulig.. er dette en enkel sak? med tanke på at jeg ikke får skrudd i alle ender osv ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
bygge kasse i bagasjerom?
Collapse
X
-
min tanke som jeg også har tenkt til selv er å bruke hjulbuen med glassfiber og bruke vær krokk til å finne rom så lager du mdf baffel til å feste subben med og sa stivere så får du maksimalt brukt plassen til iallefall finner vell slike prosjekter på prosjekt mappa her fra førMorel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.
-
Originally posted by Galskap View Postjeg har tenkt og utnyte plass maksimalt i min bmw e36 sedan og vil bygge kassen inn i bagasjerommet om mulig.. er dette en enkel sak? med tanke på at jeg ikke får skrudd i alle ender osv ?Jon Ola, team dynabel
78 mod golf1 db-bil
92 mod golf3 bruks bil
Comment
-
Originally posted by AndreasK View PostSer at en del folk legger forsterkere der reservehjulet egentlig skal stå. Er ikke det påbudt å ha reservehjul? Noen som vet hvor mye man får i bot hvis man blir tatt?
Må være kjedlige greier å punktere egentlig, hehe!
det med reservehjul. er MANGE som ikke har dimensjonen sin engang på de sommer felgene man har .. og da blir jo 3 hjul eks: 17" og reserve hjulet ditt som er 15" kan jo tenke åssen det går når man skal kjøre i svinga...
så fjern hjulet og byg subMorel. RE audio. US Amps, Cerwin Vega.
Comment
Comment