Hemp er ikke ulovlig, så du kan trygt ta inn et "parti" Men det er klart man tar seg selv i å lure på hvordan det lukter når man svir en bass eller to fra denne produsenten
konseptet hemp har jo i mine øyne lite med lyd og gjøre.. de lager jo bare en "hype" for seg selv fordi de bruker hemp i membranet. tragisk markedsføring syntes nå jeg
Ikke egentlig. Hempfibre er enormt sterke, og har blitt brukt både kommersielt og industrielt leeeeenge. Men man må huske på at det er forskjell på hemp og marihuana
Ikke egentlig. Hempfibre er enormt sterke, og har blitt brukt både kommersielt og industrielt leeeeenge. Men man må huske på at det er forskjell på hemp og marihuana
Jojo, men se på hvordan de markedsfører seg. Kan godt være at det låter greit, men jeg mener:Canna baby, Canna Bear og Canna Bass, bare for å nevne noen av produktnavnene..
Jojo, men se på hvordan de markedsfører seg. Kan godt være at det låter greit, men jeg mener:Canna baby, Canna Bear og Canna Bass, bare for å nevne noen av produktnavnene..
Comment