Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stoned audio?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stoned audio?

    http://www.audiojunkies.com/blog/107...-hop-car-audio

    Lurer på om dem er lovlig å hente inn til landet, eller om du blir busta for smugling?
    Mvh
    Rolf Try Nygård

  • #2
    Hemp er ikke ulovlig, så du kan trygt ta inn et "parti" Men det er klart man tar seg selv i å lure på hvordan det lukter når man svir en bass eller to fra denne produsenten

    Comment


    • #3
      det var jo noe greier med at man ikke fikk lov til å bruke hemp her i landet var det ikke?

      Siden du "bare" måtte ha 2-3containere for å bli stein.
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #4
        konseptet hemp har jo i mine øyne lite med lyd og gjøre.. de lager jo bare en "hype" for seg selv fordi de bruker hemp i membranet. tragisk markedsføring syntes nå jeg
        Prosjekt SQ Audi A3

        Comment


        • #5
          Ikke egentlig. Hempfibre er enormt sterke, og har blitt brukt både kommersielt og industrielt leeeeenge. Men man må huske på at det er forskjell på hemp og marihuana

          Comment


          • #6
            Originally posted by epifant View Post
            Ikke egentlig. Hempfibre er enormt sterke, og har blitt brukt både kommersielt og industrielt leeeeenge. Men man må huske på at det er forskjell på hemp og marihuana
            Jojo, men se på hvordan de markedsfører seg. Kan godt være at det låter greit, men jeg mener:Canna baby, Canna Bear og Canna Bass, bare for å nevne noen av produktnavnene..
            Prosjekt SQ Audi A3

            Comment


            • #7
              Aha, da er vi helt enige ja...

              Comment


              • #8
                Originally posted by hc_tk View Post
                Jojo, men se på hvordan de markedsfører seg. Kan godt være at det låter greit, men jeg mener:Canna baby, Canna Bear og Canna Bass, bare for å nevne noen av produktnavnene..
                Må si jeg flirte når de kalte den ene CannaBeast
                Mvh
                Rolf Try Nygård

                Comment

                Working...
                X