Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ny butikk i Tønsberg åpner i Mars!!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Tommen View Post
    Hva med midt-norge da folkes? Vi trenger en skikkelig god kjede her opp, nemmelig Installbay..Dere får vurdere det Flotters at dere har åpnet butikk i Tønsberg, og ønsker dere lykke til!
    Hadde jo passa fint med en Installbaybutikk i Trondheim ja. Eneste problemet er at det allerede er en godt innarbeidet butikk fra før av (BRS) Men det skulle jo ikke være umulig å ta en del markedsandeler fra dem da.
    Mvh.
    Bjørnar Kristiansen
    BK Caraudio
    48059681

    Comment


    • #17
      Originally posted by BK Caraudio View Post
      Hadde jo passa fint med en Installbaybutikk i Trondheim ja. Eneste problemet er at det allerede er en godt innarbeidet butikk fra før av (BRS) Men det skulle jo ikke være umulig å ta en del markedsandeler fra dem da.
      Er sikker på at du er 10 ganger bedre til å bygge stereo enn de folka på BRS. Og bygger de i glassfiber? Og til hvilken pris? Nei, etter egen erfaring føler jeg at dere i Installbay virkelig vet hva dere holder på med. Vi har Anders, Lars Ove, Kenneth, Pål, Bjørnar..Dette er noen av landets beste bilstereobyggere. Så en butikk med verksted for montering tror jeg hadde gjort seg f.eks i Tr.Heim ja..
      VW/Audi ende-tusi-ast!

      Comment


      • #18
        Originally posted by Tommen View Post
        Er sikker på at du er 10 ganger bedre til å bygge stereo enn de folka på BRS. Og bygger de i glassfiber? Og til hvilken pris? Nei, etter egen erfaring føler jeg at dere i Installbay virkelig vet hva dere holder på med. Vi har Anders, Lars Ove, Kenneth, Pål, Bjørnar..Dette er noen av landets beste bilstereobyggere. Så en butikk med verksted for montering tror jeg hadde gjort seg f.eks i Tr.Heim ja..
        Har de noe større byggeprosjekt egentlig? Så vidt jeg vet har BRS kun salgsdelen, og så er monteringenavd. utskilt som eget firma. Mulig jeg tar feil, men mener å ha hørt dette.
        Mvh.
        Bjørnar Kristiansen
        BK Caraudio
        48059681

        Comment


        • #19
          Originally posted by Mentzoni View Post
          Syns de skulle vært en i Nord-Norge og, eneste jeg vet om er Alta Bilstereo og Lyd På Hjul i Bodø.

          Må bygge alt sjøl

          :P
          Har jo bilstereospesialisten i tromsø da, men blir litt i lengste laget unna for deg.
          [URL="http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=6201"]Mercedes ML 270 CDI[/URL] <-- Link til tråd
          Alpine, Mosconi, Pioneer, JL Audio, DLS, Elemental Designs, Stinger

          Comment


          • #20
            Er det virkelig marked for alle monterings verkstedene da? Er selvfølgelig mega happy for alle som er,men tjener dere til salt i grøten?? (ikke ta det feil ment da )

            Comment


            • #21
              Originally posted by Tommen View Post
              Hva med midt-norge da folkes? Vi trenger en skikkelig god kjede her opp, nemmelig Installbay..Dere får vurdere det Flotters at dere har åpnet butikk i Tønsberg, og ønsker dere lykke til!
              For de som ikke har fått det med seg så fører vi alt fra Installbay i vår butikk i Trondheim.
              Vi bygger og monterer etter ønske.
              Håvard S
              Daglig Leder
              PlanetHifi
              Trondheim

              www.planetHIFI.no

              Hertz, Fusion, Pioneer, Kenwood, MTX, Connection, Audison, dynaBel, Seas Lotus,
              Alpine, AudioPulse, Genesis, Peerless, Installbay, Meguiar's, Defa


              BMW 750 Prosjekt tråd

              Comment


              • #22
                Originally posted by PlanetHifi View Post
                For de som ikke har fått det med seg så fører vi alt fra Installbay i vår butikk i Trondheim.
                Vi bygger og monterer etter ønske.
                Hehe, skulle akkurat til å nevne dere nå, men du kom meg i forkjøpet

                Comment


                • #23
                  Gratulerer Pål & Co stedet er jo meget bra for å jobbe med biler da men åpningstider?? skal ha litt forkjellig til å støppe frontsettet.
                  --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                  -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by matador View Post
                    Gratulerer Pål & Co stedet er jo meget bra for å jobbe med biler da men åpningstider?? skal ha litt forkjellig til å støppe frontsettet.
                    Vi holder åpent fra 9 til 17 på hverdager.
                    Lørdager blir det åpent fra 10 til 15

                    Comment

                    Working...
                    X