Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stickers etc...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Det tar jo evigheter Tor Steinar!!!
    sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
    IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Heisann, jeg har slikt utstyr for å lage dekor, og nå er jeg flyttet til Stord så jeg er ikke langt unna om du vil ha hjelp til dette lui
      [URL="http://www.facebook.com/OttesenDesign"]http://www.facebook.com/OttesenDesign[/URL]

Comment

heey ja ikje dumt det der skal si det skulle være vanskeligt å mekke noe klister trudde det bare te å forstørre ein logo eg å kjope den ut liksom hehe
        kor på stord da har du lokale da
        øl å høna kan du sjøna- fitta å dramm er mitt program

Comment

Originally posted by Erik André View Post
          Det tar jo evigheter Tor Steinar!!!
          Har sendt deg pris jeg.....
          Tor S Aamodt.

Comment

Har dette forumet noen sponsorer?

For en sånn ordning som mopedportalen er jo ganske grei. De blir sponsa av mcdeler.no og der er det egen mopedportalen stuff katerogi der de har t-shorter og klistremerker.
            Pioneer - USamps - REaudio - Evus

Comment

Originally posted by Dataprob View Post
              Har dette forumet noen sponsorer?

For en sånn ordning som mopedportalen er jo ganske grei. De blir sponsa av mcdeler.no og der er det egen mopedportalen stuff katerogi der de har t-shorter og klistremerker.

for salg da eller? må vel høre med sjefen, (pål?) om det er av interesse

Comment

Originally posted by golfnos View Post
                [/COLOR]

for salg da eller? må vel høre med sjefen, (pål?) om det er av interesse
                Jepp. Vi ordner design og størelse og sender det til dem, og de fikser resten og legger det ut til salg
                Pioneer - USamps - REaudio - Evus

Comment

Working...
                X