Makita 14,4 volt Skrumaskin. Kommer i 18 volt også men hva skal du med det? den blir bare tyngre og større.
Kan garantere at 14,4 er sterkt nokk i massevis.
Kapasitet stål 13 mm
Kapasitet tre 27 mm
Turtall lavgir 0-400/min
Turtall høygir 0-1.400/min
Maks dreiemoment 38 Nm
Ladetid 25 min
Lengde/Bredde/Høyde 186/79/204 mm
Vekt 1,6 kg
Hehe, skal sies de prisene der er litt dramatiske. men nu får den til rundt 4k om du handler på rett butikk. men hvorfor kjøpe ny maskin anna vært år førdi den gamle slutta å virke når du kan kjøpe en du kommer til å ha til du blir 60
Makita 14,4 volt Skrumaskin. Kommer i 18 volt også men hva skal du med det? den blir bare tyngre og større.
Kan garantere at 14,4 er sterkt nokk i massevis.
Kapasitet stål 13 mm
Kapasitet tre 27 mm
Turtall lavgir 0-400/min
Turtall høygir 0-1.400/min
Maks dreiemoment 38 Nm
Ladetid 25 min
Lengde/Bredde/Høyde 186/79/204 mm
Vekt 1,6 kg
Har vell meste av verktøy i vanlig hobby borsch, grønn.. Funker utmerket Noe annet enn tema dritten jeg har handlet før.. Drill, fres og en drill til blandt annet..
Har også en "proffesjonel" Bosch vinkelsliper .. ,
Men ser etter en skikkelig rotteræv, noen som har noe å anbefale?
ja, finnes mye nyttig værtktøy der ute. har du prøvt Makita si Klyvsag? Genial spør du mæ. Men har jo da selvfølgelig ikke testa om den er slitesterk, for vi har ikke hatt den så lenge. Men kan anbefale den
jeg har en makita stikksag,kostet vel rundt 3500kr ny,er noen år siden det nå.
makita er kvalitet,skal man ha en stikksag som skjærer rett,så må man opp i pris,nytter ikke å kjøpe noe billig greier.
Selv bruker jeg mye hitatchi batteridrill som jeg er knallfornøyd med.
Har en 9,6 volt som er ganske liten og hendig, denne er i nesten daglig drift (på 12'te året)
Og har en 14,4v som jeg har hatt flere av som også har vært brukt mye til treboring (18mm) osv. har blitt frastjålet to av disse, så har ikke giddet å kjøpe nye, men de koster hvertfall 2990,- med diverse ekstrautstyr.
10.8V`n er rå. Har montert ett digert kjøkken, nye vegger på kjøkkenet samt badevegger og innredning i det siste bare med den. Greit å ha 36V`n til hullboring i stendere og vegger også.
Comment