Epifant: Selvfølgelig er det "bilstereoforumet.no" det skal stå...skjønner ikke hva du tenkte en gang.... hehe
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hvordan sette på vindussenk (klistremerke) på frontruta?
Collapse
X
-
Iselin: da blir det litt vanskeligere ja. Det kan også være praktisk å ha en eller flere medhjelpere.
Hadde jeg vært deg ville jeg rett og slett fått montert den der du kjøper dekoren. Det sparer deg for endel knot, koster ikke mye ekstra og du slipper kjøpe nye streamere fordi det skar seg med de forrige. På min tidligere arbeidsplass hadde vi en god del kunder som skulle spare pæng og montere selv, men ikke fikk det til og endte opp med å betale endel mer enn om vi hadde brukt 10 min på å montere det for dem...
Comment
-
Originally posted by Engen Audio View PostJepp, derfor skal man velge en noe mere elegant løsning Time will show :-D
Originally posted by WikipediaAn oxymoron (plural oxymorons or, more rarely, oxymora) is a figure of speech that combines two normally contradictory terms. Oxymoron is a loanword from Greek oxy ("sharp") and moros ("dull"). Thus the word oxymoron is itself an oxymoron.
Comment
-
Skal si det lønner seg å være jente når man spør om noe på dette forumet. 3 sider med svar på noe off topic, på relativt kort tidMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
Originally posted by InstallBay View PostSkal si det lønner seg å være jente når man spør om noe på dette forumet. 3 sider med svar på noe off topic, på relativt kort tidMvh
Evy Anita Kristiansen
Frøya, Sør-Trøndelag
Comment
-
Merner og ha hørt et sted at du har lov og dekke 10 cm eller noe? eller var det 10% av ruta? noen som kan arristere meg på dette om dette ikke stemmer?Vw Golf 3.
Kenwood hovedenhet.Alpine MRD - M1005. Alpine V12 Firekanaler, Mb quart 4" comp. Kenwood - KFCWPS1D x2
Stor takk til Rune på Spaceworld Hønefoss
Comment
-
man har ikke lov til å klistre noe på rutene foran b stolpene,verken skrift eller film.
blir man stoppet med det,så enten så får du beskjed om å rive det av på stedet,ellers så må du til biltilsynet og vise bilen.
men det kommer selvsagt an på han som stopper deg,har selv blitt stoppet av politiet med film på siderutene foran,uten at han nevnte det,men har ikke så veldig mørk film da.volvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
-
fant dette på et annet forum:
§ 31-1. Generelt om vindu
3. Vindu skal være tilstrekkelig solid og godt gjennomsiktig fra begge sider. Det må være slik utført at gjenstander som sees gjennom det ikke blir forvrengt. Det samme gjelder for vindskjerm som fører skal se gjennom.
Som solfilter godtas svakt farget glass som ikke gir større reduksjon av lysgjennomslipp enn angitt i den amerikanske standarden ASA Z-26.1 - 1966, July 15 1966. Andre former for solfilter som f.eks. påsprøytet eller påklebet film tillates ikke på noen del av vinduene som fører skal ha sikt gjennom (frontvindu og sidevinduer foran). Utrykningskjøretøys blå lys skal i alle tilfelle kunne ses gjennom bakvindu i motorvogn hvor innvendig speil kreves.volvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
Comment