er vel faktisk ikke krav til utsikt gjennom bakruta snakket med et par i kr.sand politikammer up ang det ihvertfall
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hvordan sette på vindussenk (klistremerke) på frontruta?
Collapse
X
-
Originally posted by golfnos View Poster vel faktisk ikke krav til utsikt gjennom bakruta snakket med et par i kr.sand politikammer up ang det ihvertfall
Ellers blir det dyrt for mange trailere/varebiler/snekkere/transportbiler osv ;DMvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
kommer an på om du har innvendig speil det,om du har innvendig speil,så skal du se ut gjennom bakruta.
etter det jeg vet,så er det ikke påbudt med innvendig speil,så om du fjerner det,så kan du lakke bakruta helt svart.
men om speilet er der,så skal du se gjennom rutavolvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
-
Originally posted by golfnos View Poster vel faktisk ikke krav til utsikt gjennom bakruta snakket med et par i kr.sand politikammer up ang det ihvertfallOriginally posted by neptyr View PostDet skal det ikke være såvidt jeg vet.
Ellers blir det dyrt for mange trailere/varebiler/snekkere/transportbiler osv ;D
Er vel forholdsvis mange av både uniformerte og sivile som har helt sorte bakruter..[SIZE="3"][B][FONT="Trebuchet MS"]Joakim Skovlund[/FONT][/B][/SIZE]
[SIZE="2"][B][COLOR="DimGray"][FONT="Trebuchet MS"][/FONT][/COLOR][/B][/SIZE]
[SIZE="1"]Mobil: 943 55 200 - Epost:[EMAIL="joakim@skovlund.no"][COLOR=Blue]joakim@skovlund.no[/COLOR][/EMAIL][/SIZE]
Comment
-
Originally posted by Joakim View PostKan da bli en smule dyrt for Politiets egne biler også da...
Er vel forholdsvis mange av både uniformerte og sivile som har helt sorte bakruter..
Og biler er inndelt etter klasser som personbil, varebil osv osv..
Det jeg fikk beskjed om er at alle personbiler skal ha innvendig speil.
Varebiler har to klasser igjen, de med og de uten speil.
Når bil ikke har innvendig speil har de gjerne større utvendig speil enn samme modell med innvendig speil..
Se f.eks på Mercedes Vito og Mercedes V-klasse.
Comment
-
Originally posted by ^PonDus^ View PostMerner og ha hørt et sted at du har lov og dekke 10 cm eller noe? eller var det 10% av ruta? noen som kan arristere meg på dette om dette ikke stemmer?
Comment
-
Originally posted by Streetbandit View PostIngen regler som sier 10 cm eller 10%!! Men det er en regel som sier at dekor i frontruta har ikke lov å være innenfor vindusviskernes arbeidsområde!!volvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
Comment