Gikk vel en 500-600.- i bensin pr rånekveld det.Husk att dette var i 1989-1990
Det ble en del kappkjøring med kompisene ja.Forsikring på den tiden var vel ikke all verden heller for en 19åring.Strøkent eksemplar idag går vel for en 250000.- + -
Artig biler.Men nå har jeg jo forsåvidt likt amerikanere hele tida.Opptil 1969-1970.
Per
første bilen jeg kjørte rundt i, etter lappen i lommen, var en 96 mod hiace. den lå bra sidenlengs på våt asfalt :P var familiebilen til mamma dette da. så fikk jeg låne en 01 mod hiace td for 500 i mnd gjennom firmaet til fatteren, som jeg kruste rundt i da jeg måtte kjøre. satt stortsett på med folk på denne tiden.
første egen betalte bilen jeg kjøpte var en 96 lancer 1.3l motoren var ikke største, men det funket. har altid elsket storebroren, evo 3, til dette karosset planene med denne var store, evo styling, annlegg osv osv.
endte opp med sony xplod annlegg i denne ikke det beste jeg har hørt for å si det slik... kjøpte pga fargene på høytalerene :P
savner en bil av denne typen igjen, enda så mye mere komfort og design det er i den nye bilen
Min var en Mb 300td stasjonsvogn 86 modell. Gikk som ei klokke, problemet var vell alt utenom motoren. automaten var gåen, alle deler var slitt, nedrusta!! understelle var noe av det værste han som tok eu-kontrollen hadde sett:P Den er underveis til skroteriet:P
Nå er det en strøken Saab 900GL 84-modell:P, men ønsker meg 900 turbo88-90 modellen i svart (+aero), det er bare sykt gromt
første bilen registrert på meg var en ford granada 3 liter eller no sånt, jeg var bare et par gammel så jeg hadde vel egentli ikke noe glede av den, usikkert om foreldra mine hadde det og :P
første bilen kjøpt for egne peng var en 88' Nissan Sunny GTI:
endte med at jeg la ut så mye peng på den at den var ikke verdt og selge.
Har den fortsatt, men nå ser den slik ut:
Comment