Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort med din bil i dag?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    blitt dumpa av dama i dag, så da fant jeg det fint å rydde bilen.

    blei en halv søppelsekk med dritt fra bare bagasjerommet+ 1pose med arbeidstøy og 1 pose med privat verktøy.

    har også rydda ut alt av damas ting av bilen, lagt det i to poser og dumpa det på døra ho si.

    så nå har jeg endelig tid OG plass i bilen til å fortsette stereoinstallasjonen min som har latt vente på seg i et halvt år. eneste dumme er at bilen min ser ut som et bra gjennomført rasshøl, fusker som faen, og skal inn på eu kontroll og skrotes. så dette prosjektet blir ikke slik jeg tenkte meg. blir et "jeggirfaeniinstallasjonensålengedetspillerprosjek t".
    mvh Sindre Carlsen

    Comment


    • #32
      Har montert Hertz dieci 5.25" komponentsett i bilen til kjerringa! Det spilte grufullt bra, bra med trøkk og ganske fyldig og god midbass! I tillegg er lyden veldig klar og fin og diskanter er bra oppløst. Veldig godt definert lyd! Blir litt problemer med skarp s-lyd litt opp i volum, men dette er nok pga forsterkeren i spilleren vrenger. Spiller dog høyt nok før dette problemet kommer

      Og dette er med jalla LOGIC CD-spiller til 400 kroner elns fra elkjip! I morra skal jeg putte inn en Pioneer 5900iB og da må det jo bare bli enda bedre!

      Hadde med en kompis som tok og monterte på høyresiden mens jeg monterte venstre, og når vi var ferdig satt vi oss inn og lyttet, og bare gliste fra øre til øre Utrolig god lyd til å koste 1000 kroner! Mer for pengene enn dette tror jeg ikke du får noen plass. Her er det altså snakk om et anlegg med totalpris på 1500 eller deromkring som får en vinyl- og rørentusiast til å glise fra øre til øre.





      Men med bilen i gang forsvinner mye av midbassen da, enda dørene er dempet. Kommer nok av at det for øyeblikket ikke er eksosanlegg på bilen


      Angrer litt nå på at jeg ikke kjøpte Hertz frontsett i bilen min.. men skal iallefall ha Hertz i fremtiden! Har en ES250 liggende som skal inn til uka

      Comment


      • #33
        i dag har jeg bytta starter og topdekselpakkning.
        fae nå trongt det er i mondeo.men fjerna mett me plastikk juggel så vart det bedre plass

        Comment


        • #34
          vasket og fjernet emblem bak
          www.mitsubishi-klubben.no

          Comment


          • #35
            røska cdspillern ut av corollaen min.. den skal monterest i bilen til dama.
            Cerwin Vega! Pioneer

            Comment


            • #36
              Nesten dempa bagasjen ferdig, tenker den er done i morgen
              Mvh
              Rolf Try Nygård

              Comment


              • #37
                Kastet inn midlertidig anlegg i vente av ny kasse .. Kjipt å ikke ha noe som fyller ut i "bunn" Så Tok noe jeg hadde liggende, en Fusion PP12 og en Lil wonder monoblokk.. Kjekt å ha litt småtteri liggende når folk brenner opp bilene sine.. ^^
                1993 BMW 318is coupe

                Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

                Comment


                • #38
                  i dag gikk ac kompressoren åt skogen og etter følger nok en del kroner for en nye en.. hvorfor kan ikke bilen slutte å ødlegge seg så jeg får råd til stereo isteden..

                  Comment


                  • #39
                    Kjøp skikkelig bil heller ?
                    Mvh
                    Rolf Try Nygård

                    Comment


                    • #40
                      i dag har jeg sittet å ventet på telefon fra verkstedet da min bil/mitt barn har havnet på "sykehuset" med vondt i bensinpumpen. hehe.
                      savner hun sånn.
                      Musikk uten bass er som jenter uten Pupper.

                      Comment


                      • #41
                        Skiftet emblem på bakluka, da det gamle var "litt" slitt. Gammelt vs. nytt:


                        Nytt merke montert:

                        Comment


                        • #42
                          endelig fått fingeren ut av brunøyet og skrudd sammen hele kassa...
                          typisk at jeg blir ferdig med den når bilen er på PKK og får dødsdommen sin.


                          har du en grei økonomisk bil til meg si ifra må ha plass til litt bass i trunken
                          mvh Sindre Carlsen

                          Comment


                          • #43
                            ikke gjort en dritt jeg..

                            venter på:

                            sikringer
                            lader
                            amper
                            bunnplate til bagasjen
                            www.eirikaspaas.com

                            Comment


                            • #44
                              Jeg har tatt mål av taket mitt
                              Mvh
                              Lars Engen

                              Comment


                              • #45
                                Hehe.. Ja det var vel ikke store jobben?

                                I dag skal jeg prøve å få pusset og sparklet a-stolper!
                                [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

                                Comment

                                Working...
                                X