Announcement

Collapse
No announcement yet.

Hva har du gjort med din bil i dag?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

I dag har jeg gått over Integralen med avfetting, NXT shampoo, clay, Swirl Remover og en omgang Synthetic Sealant. Slik skal den stå til i morgen før det taes av og legges på en ny omgang NXT voks, som skal få være på til lørdag.

Tung jobb, men resultatet blir pent

Comment

kjørt 9 mil, for så og stått og sett på den i 5 minutter og funnet ut at den må vaskes i morgen.. blir vel regnvær av det men.. hehe
      sound.vision.soul

Type R

Comment

Skrapt asfaltmatter, HELDIGVIS ikke funnet mere rust enda!

Fikk prøvemontert mitt nyinnkjøpte Soundstream Lil Wonder LS50C 5.25 komponentsett også da. Sammenlignet med org høytalerne er de som fra en annen dimensjon (selv om volvo høytalerne egentlig er ganske greie de også)
        1989 Volvo 740 GL

Comment

Bytta et heeelt rele...
          Mvh Tony
          - The only road to take is perfection itself

Comment

Originally posted by epifant View Post
            I dag har jeg gått over Integralen med avfetting, NXT shampoo, clay, Swirl Remover og en omgang Synthetic Sealant. Slik skal den stå til i morgen før det taes av og legges på en ny omgang NXT voks, som skal få være på til lørdag.

håper vi får et bilde av den hellige `gral her da?
            mvh Sindre Carlsen

Comment

Det lar seg sikkert ordne

Comment

Originally posted by epifant View Post

nja.. skeptisk epifant!! men du kan få lov til å vise meg det på min bil... du skal få lov
                --kjøper/reparerer alt (nesten) av defekt elektronikk-- *send PM*
                -Project SQ-, om DYNAMO og Enkelt SQ med 6x9" kicpanel frontsett

Comment

Montering av alarm i bytte mot vask av bil?

Comment

Hmm lurte på om jeg skulle pelle alarmen av porscha og putte i Rævdi'n.. men får vel ikke noe mindre egenandel ved tyveri da den ikke er "FG-godkjent"

Comment

Da ville jeg heller kjøpt en alarm til, så har du en i hver bil. Drit i FG-godkjenninga da!? Kjøp en fet alarm som passer din bruk og dine behov
                      [SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]

Comment

Originally posted by thomasekeli View Post
                        Da ville jeg heller kjøpt en alarm til, så har du en i hver bil. Drit i FG-godkjenninga da!? Kjøp en fet alarm som passer din bruk og dine behov
                        For å betale egenandel når anlegget blir stjålet, ikke så lett å få spessial forsikring heller.. om anlegget koster mer enn 10 000kr.. JA du er fornøyd med alarmen din som ikke er fg godkjent og syns fg godkjenning suger.. sikkert bare fordi alarmen din ikke er fg godkjent, og hva mener du med din bruk og dine behov? stoppe innbrudd tyven er vel det en alarm skal gjøre.

fjernstart og styring av andre ting går med fg godkjente alarmer også

greit å ikke bli ruinert når tyven slår til er nå min mening, må da være behovet de aller fleste er ute etter??
                        sigpicFocal Dual Monitor - Focal UtopiaBE - Alpine DVA-9965 - PXA H701custom edition
                        IceAudio - Bilringen AS - inakustik

Comment

Klovnen har akkurat bytta forsikring til Vesta og der var det dekning for fastmontert ekstrautstyr for inntil 100.000 og løsøre for inntil 20.000. Han kan sikkert udype dette nærmere og korrigere om jeg husket veldig feil.

De færreste selskapene sjekker alarmen din. De spør bare om du har alarm eller ikke. Du svarer da ja, fordi du har en kul alarm med masse fete funksjoner. Har du innbrudd, så er sansynligheten liten for at selskapet sjekker om denne alarmen er FG godkjent. Men kjipt å ta den sjansen om du har utstyr for noen kroner i bilen.

Men på en annen side, så får man rabatt av selskapet om man har orginalmontert alarm, noe jeg har i min bil. Denne er helt klart ikke FG godkjent og det vet selskapenen, men gir allså rabatten fordet. Så jeg vet ikke hvor nøye de er på dette med FG godkjenning lenger. Noen som kan ta en telefon å sjekke??
                          Mvh
                          Pål Andréas Bryng
                          Bilstereosenteret.no
                          Vi forhandler bl.a.:
                          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

kan høre me han forsikrings fyren på mandag ang dette med FG godkjenning og ikke..
                            www.eirikaspaas.com

Comment

Da har jeg fått somla meg til å laste over bildene av "Vintergralen". Disse er knipset før jeg la på NXT-voks, ble akkurat ferdig med å buffe det av før han som skulle se på den svingte inn på eiendommen. Og sort bil skal jaggu ikke stå lenge før den blir dekket av pollen og støv... Med mine fotokunnskaper hadde man nok ikke sett forskjell på før/etter NXT uansett

Hva slags bil tror dere den potensielle kjøperen hadde? En Delta Integrale EVO! Snakk om å kjøpe seg nedover på stigen a...

Og så fikk jeg jaggu tid til å montere shortshift og girkule på Puntoen i dag:

Comment

hehe, kule biler det der i dag har jeg kjørt "rally" på skauen bort til hytta. Eller jeg kjørte veldig pent da, men bilen ser ut som at jeg kunne ha kjørt rally liksom rimelig bløtt ^^ så, må vaske i mårra hvis jeg gidder

Comment

Working...
                                X