jeg har støpt litt dørlommer
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hva har du gjort med din bil i dag?
Collapse
X
-
gjort med bilen i dag? Jeg har ikke engang startet den opp. Men jaggu har jeg fått malt to vegger på huset og det tok jo bare hele søndagenMvh
Pål Andréas Bryng
Bilstereosenteret.no
Vi forhandler bl.a.:
Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX
Følg oss på Facebook
Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!
Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!
Comment
-
hehe... jeg har bestilt full lakkbehandling til min idag. ellers har den bare stått i koset seg i den kjølige garasjen (imotsettning til jeg som sitter i 29 grader varm leilighet )
Comment
-
Laget ramme til forsterkerene til bagasjen, samt ødelagt tweeterne.
Leter intenst etter nye :SAlpine - Dynamat - Hertz - Installbay - JL Audio - Monstercables - Stinger
Prosjekt tråd: http://bilstereoforumet.no/showthread.php?t=1084
Update 15.05.09. Kenneth Ueland, Rogaland
Comment
-
skrudd skrudd skrudd. kvitta meg med volvoen fordi jeg var lei av å skru, hatt nybilen i ei uke og den er dau har fått konstantert at pumpa virker i alle fall. sjekka også pris på ny bensinpumpe for gøy, 4200kr..
har også prøvd å finne ut av hvorfor basselementene spiller rævva, og hvorfor sikringa på forsterkeren ryker. neste jeg gjør med bilen er å sende den på verksted, og etter det oppgradere alle kabler så jeg slipper spenningsfallet mit på 3(!) voltmvh Sindre Carlsen
Comment
-
Originally posted by klovnster View Posteller så er det lov å ikke bruke 40% herder og
Så ikke prøv å bland en kilo på en gang gutter
Comment
-
Hva skal du med 1kg sparkel på en gang?
Vel... skulle vel egentlig ha lagt litt støpeplast i går men det gikk jo ikke, siden jeg manglet fyllstoff (noen har rota bort bøtta mi med det!!)
Og på vei hjem kutta dynamoen ut
Festlig... ikke rart jeg ikke blir ferdig med bilen!Mvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
Comment