bygd om hattehylla på bilen min
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hva har du gjort med din bil i dag?
Collapse
X
-
Røska ut subkassa for litt tuning
Og til informasjo så skal jeg starte nedover til sør-finland på torsdag for å delta på min første MaxBoom konkurranse.Jonas Tautra
- Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!
Comment
-
Originally posted by Pappa View PostTrekt 6mm2 pluss og minus til spilleren, og installert min Alpine 9887 som kom i dag
Mye å trykke på.. håper det holder med 6mm2 kabel da
Har bare lada batteriet mitt i dag, samt at jeg har verifisert at dynamoen er dødMvh Tony
- The only road to take is perfection itself
Comment
-
Originally posted by Typhon View PostHvis du tar en titt på originalkabelen, hvor tykk er den?
Har bare lada batteriet mitt i dag, samt at jeg har verifisert at dynamoen er død
Men tilførselsledningene til spilleren er ikke mer enn 1.5-2.5mm2.. men 6mm2 var det eneste jeg hadde liggende. Og chassis på spilleren blir jo jordet med 6mm2. Får mindre spenningstap inn på sikringen før spilleren også i tilfelle da, men ut av sikringen til spilleren og fra chassis jord på spilleren inn på minus på spilleren er det enten 1.5mm2 eller 2.5mm2 (klarer ikke helt se det da jeg har jobbet med 6 og 10mm2 i hele dag).
Merka iallefall at spilleren ikke lengre slår seg av når jeg vrir tenninga.. så da har jeg iallefall oppnådd noe. Vil helst unngå brente jordingsbaner denne gangen.
Hva er vanlig å bruke da? 10mm2?
Comment
Comment