anlegget mitt har sluttet å virke kjøpte det i god tru om at det skulle være bra... for det var det som ble sagt... men det var det da ikke... så nå trenger jeg to forsterkere, en til høytalerene, en til bass og en basskasse... eller har dere noe peil på om det er noe lønsomt med en aktiv sub??
Announcement
Collapse
No announcement yet.
noen som har noe billig men bra?
Collapse
X
-
Originally posted by Lizzi View Postj det var det da;O) he he... bassen virket brått ikke lengre... å dt er en rar lyd i høytalenrene nåt det ikke er lyd på spilleren... veit ikke hva det er jjegMvh
Evy Anita Kristiansen
Frøya, Sør-Trøndelag
Comment
-
Tony: neida, vi tror ikke du bare sitter å venter. Du må jo spise og sove du også
Stussa på hendelsesforløpet selv, det siste jeg hørte var at hun skulle til Drammen for å få hjelp, og ikke lenge etterpå slutter stereoen å funke..
Spyshot fra Tonys garasje?
Comment
-
Originally posted by epifant View PostTony: neida, vi tror ikke du bare sitter å venter. Du må jo spise og sove du også
Stussa på hendelsesforløpet selv, det siste jeg hørte var at hun skulle til Drammen for å få hjelp, og ikke lenge etterpå slutter stereoen å funke..
Girl-Power
Comment
-
Originally posted by epifant View PostTony: neida, vi tror ikke du bare sitter å venter. Du må jo spise og sove du også
Han sitter som ett tent lys å venter han vettu he he.. men han er jo så dyr så da sjekker jeg litt rundt før jeg bestemmer meg vettuGirl-Power
Comment
Comment