tror det sklir ned uansett hos mossefolka... men enig i den tankegangen der Neptyr
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Laksepølser, smaker det nå egentlig pølse??
Collapse
X
-
jeg jobber på hovedkontoret til ICA og der serverte dem disse laksepølsene til lunsj forrige dagen. Synes de var gode jeg pg tok med meg ei pakke hjem for videre testing. Tenkte ikke over at det smakte fisk. Jeg spiste dem med ketchup og potetsalat. Beste jeg vet på pølser er ketchup, bergbys sennep, sprø løk og potesalat (helst first price)
Comment
-
Bergby's sennep?
Lite kjapt spørsmål, finns det bergby's gatekjøkken flere steder i Norge enn grenland, eller er de bare kjent utenfor pga sennepen?1993 BMW 318is coupe
Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast
Comment
-
Originally posted by bjaa View PostBergby's sennep?
Lite kjapt spørsmål, finns det bergby's gatekjøkken flere steder i Norge enn grenland, eller er de bare kjent utenfor pga sennepen?
Comment
-
Originally posted by AndreasLie View Postja, du får kjøpt denne sennepen i de fleste butikker jeg handler i i hvertfall. Den er smaker veldig godt fordi den er litt søt
Vel, det han lurte på var om det finnes flere gatekjøkken.. ikke om du får kjøpt sennepen.. sikkert bare en lesefeil tenker jeg..Mvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Originally posted by AndreasLie View PostJeg svarte på den første delen av spm: bergbys sennep?
Og til det svarte jeg ja...........
Noen som har spurt om den er å få kjøpt noen plass da? Vel, noe må jeg ha missforstått.. Ser bare at han spør om det finnes gatekjøkken flere plasser, ikke om sennepen finnes flere plasser.. men-men..
Han visste tydligvis om sennepen fra før, siden han spør om bergbys er kjent for sennepen "bare"..
Jeje, lesefeil sikkert;D heheMvh.
Roy
Mob: 40 30 99 06
Comment
-
Comment