Pølse i vaffel X_X
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Laksepølser, smaker det nå egentlig pølse??
Collapse
X
-
Pølse i vaffel er godt da...
Ørretpølser har jeg kun spist rå (Back in the days som fiskeansvarlig på Maxi)
var ikke halvgærnt syns jeg da (dette var jo fra Knutstad & Holen da)... men er ikke det jeg spiser en hel en rå som ventepølse for å si det sånn..
Disse pølsene smakte stort sett som vanlige pølser, men med litt sånn "fiske-ettersmak" minnet meg litt om kyllingkjøtt (Den tørre smaken som kjennes ut som den setter seg fast i tenna vet dere.. hehe)
over til noe annet, noen som har smakt pannekaker med makaroni?
eller sukker og kanel?Mvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
Originally posted by Crazytaxi View Postover til noe annet, noen som har smakt pannekaker med makaroni?
eller sukker og kanel?
Pannekaker skal spises varme med smør og sukker på, thats it
Noen galninger ødelegger jo hele greia med ertesuppe, tomatsuppe og mye annet rart som er helt på tur..
Comment
-
Originally posted by Techpoint View PostDet har jeg ikke prøvd, ingen planer om det heller
Pannekaker skal spises varme med smør og sukker på, thats it
Noen galninger ødelegger jo hele greia med ertesuppe, tomatsuppe og mye annet rart som er helt på tur..
Hehe OT men det er mange forskjellige matvaner mellom øst, sør, vest, midt- og nord-norge Hadde vært litt artig med en liten oversikt over sånt
Comment
-
hadde vært gøy det... en hvordan spiser du pannekaker tråd.. heheMvh De som kjenner meg, kjenner meg. Hadde en gang en golf..
Team [B]d[/B]yna[B]B[/B]el
Prosjekttråden min: [url]http://www.bilstereoforumet.no/showthread.php?t=79[/url]
-Computer engineering is not rocket science…it’s probably closer to voodoo.-
Comment
-
-
Originally posted by neptyr View PostSommerkottiser! mmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Mvh
Dag Johansen
* USER WAS BANNED FOR THIS POST! *Last edited by neptyr; 16-05-2008, 16:51."Gimme the hammer... Naaaw not that one, the freakin' big one- I'll MAKE it fit!"
Comment
-
Originally posted by Engen Audio View PostEtter 15 år i matbransjen så har jeg ienda kke helt forstått folk fra Fredrikstad. Der eter man pølse i vaffel. Hva har man da som garnityr ? Stekt løk ? Ketchup ? Syltetøy ? Rå løk ? Sylteagurkrelish ? Brunost ?Reinhardt
Comment
Comment