Announcement

Collapse
No announcement yet.

Utfordring til de med god tid:Sært verktøy

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Utfordring til de med god tid:Sært verktøy

Til dere som kjeder dere i hverdagen og har lyst på en liten utfordring:

Jeg er på jakt etter noe i overkant sært verktøy, det jeg er på jakt etter er kraftpiper med 1/4" sekskantfeste det vil si sånne som er nederst på bildet:

Trenger størrelser fra sånn ca 5mm-15mm

Finnes ikke det så trenger jeg vanlige 6 kant kraftpiper i 5-15mm med 1/4" innfesting. Verktøyet jeg har tenkt å bruke har hunkjønn innfesting i 1/4" og jeg vet om hann til hann overgang i 1/4" kraftpipe.
    Mvh
    Lars Engen

Jeg vet iallefall at jeg kjøpte slike i 6, 8, 10 og 13mm på biltema. Bruker slike til selvgjengende skruer på jobben.. Kjører de rett i drillen.

Så så sært er det nok ikke. Fant dem ikke akkurat nå på biltema men.

Hvis ikke får du jo overgang som du sier, da kan du jo bruke akkurat åssen piper du vil.

Comment

Hm

http://www.biltema.no/products/produ...&iItemId=90754

Comment

joa.. men om engen virkelig mener kraftpiper er det feil type dere har funnet
        sound.vision.soul

Type R

Comment

http://www.luna.no/webspeed/katalog/...&dokid=5103201
          noe sånn du tenker på?
          http://www.luna.no/portalshare/katal.../no/C046NO.PDF
          Last edited by Andy89; 16-05-2008, 00:43.
          Pioneer - Orion - Hybrid Audio - Hertz

Comment

om du kan bruke noe aV\v pipene til luna så si ifra sitter med online shop her

Comment

Tanken er å få det så kort som mulig uten masse overganger som er enten 5 eller 10 cm lange. Det som hadde vært optimalt var om det fantes kraftpiper som er like som de biltema pipene nederst på bildet altså med hankjønn 1/4" sekskantfeste som kan settes rett i slagtrekkeren. Jeg har ikke prøvd men ser for meg at de biltema pipene tar kvelden rimelig raskt :-)
              Mvh
              Lars Engen

Comment

Originally posted by golfnos View Post
                om du kan bruke noe aV\v pipene til luna så si ifra sitter med online shop her
                He He.. skal gi lyd jeg.

Jeg vet at Sunex har sett som er opp til 15mm, det er klart at det er endel av størrelsene som ikke er vanlig å bruke men har du en gammel fransk bil så er det utrolig hva som dukker opp....
                Mvh
                Lars Engen

Comment

Jeg tror uansett ikke du kan definere dette som slagpiper når de er så små. Jeg har hatt verktøyfetish i ganske mange år nå og har aldri sett slagpiper med hann innfesting (ikke det at jeg har sett alt da).

Dette bunner vel ut i at Lars er så pinglete i armene at han ikke orker å bruke skralle, slik vi andre gjør
                  Mvh
                  Pål Andréas Bryng
                  Bilstereosenteret.no
                  Vi forhandler bl.a.:
                  Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
                  Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX

Følg oss på Facebook
                  Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

Comment

Nei det du spør etter her blir nok køddent..

Tenkt på slike?

http://cgi.ebay.co.uk/3PCE-SDS-PLUS-...2em118Q2el1247

Comment

Nei. Jeg har ikke SDS innfesting på denne lille tassen jeg leter etter deler til, men Stahlwille har en 1/4" -> 1/4" adapter som kun er 25mm lang så jeg heller mest mot den og løse 1/4" piper
                      Mvh
                      Lars Engen

Comment

www.quale.no (ikke nettbutikk, men pr. tlf så får du hjelp!)
                        Om du vil ha noe skikkelige greier, har disse det meste på lager og skaffer alt innen verktøy!
                        Hovedsaklig innen kraftpiper ol., fører de hazet, belzer og bahco!

Comment

øy lars!!

hadde besøk av hitachi selgeren i dag og han bladde opp i katalogen..

nederst på side 319.. opp til 22mm, og med "adapter" pinne for bruk på din drill

http://www.markt.no/db/repository/x290220081194.pdf

Comment

så ikke nøl med å rope om du enda trenger

Comment

Ville vært litt skeptisk til Hitachi-stål men. Kjøpte 10stk 5.5 borr på en jobb for å ha en stund og etter 2.5 dag var alle sammen knekt.. Så da stakk jeg på biltema og kjøpte 4 stykk, og enda er det tre igjen (har vel gått 6 uker).

Comment

Working...
                              X