Announcement

Collapse
No announcement yet.

Gatebil til helga, hvem kommer?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fytti helvete nå er jeg forbanna lei og sur

    Motoren havarerte i Kongsvinger, klokka 3 ca... Blei taua vekk fra veien og henta nå i natt, lite stykke til skien også hvor jeg bor.. Helvete typisk.. Var ikke håp for den, stod bomm fast den motoren.. Så hjemme igjen nå, 18 timer etter jeg dro, har tilogmed fått med meg bilen....


    Dere får kose dere , dere som kom hele veien opp!
    1993 BMW 318is coupe

    Alpine - Phoenix Gold - UsAmps - Hertz - Odyssey - Evus - Tsunami - Vibroplast

    Comment


    • #17
      Originally posted by bjaa View Post
      Fytti helvete nå er jeg forbanna lei og sur

      Motoren havarerte i Kongsvinger, klokka 3 ca... Blei taua vekk fra veien og henta nå i natt, lite stykke til skien også hvor jeg bor.. Helvete typisk.. Var ikke håp for den, stod bomm fast den motoren.. Så hjemme igjen nå, 18 timer etter jeg dro, har tilogmed fått med meg bilen....


      Dere får kose dere , dere som kom hele veien opp!
      Jævla kjedelig Bjaa :/
      Mvh
      Rolf Try Nygård

      Comment


      • #18
        Kom med masse bilder folkens! En kamerat skal nedover med en Audi RS2 Sedan, burugunder farget. Knips noen banebilder av den som får det til, og eventuelt film og legg ut link gjerne Hadde jeg hadd S2'n nå, hadde nok jeg også tatt turen..Men den kommer desverre ikke før til neste uke Uansett, ta masse bilder dere som skal nedover..
        VW/Audi ende-tusi-ast!

        Comment


        • #19
          Originally posted by Tommen View Post
          Kom med masse bilder folkens! En kamerat skal nedover med en Audi RS2 Sedan, burugunder farget. Knips noen banebilder av den som får det til, og eventuelt film og legg ut link gjerne Hadde jeg hadd S2'n nå, hadde nok jeg også tatt turen..Men den kommer desverre ikke før til neste uke Uansett, ta masse bilder dere som skal nedover..
          RS2 sedan har vel aldri vært lager, ombygget denne eller?
          Mvh
          Pål Andréas Bryng
          Bilstereosenteret.no
          Vi forhandler bl.a.:
          Pioneer - Focal - Rockford Fosgate - Cadence - Ground Zero - Tsunami -
          Alpine - InstallBay - Brax - Helix - Silent Coat - dynaBel - Clarion - MTX


          Følg oss på Facebook
          Gjør en trygg handel hos oss. Sjekk vår feedback-side!

          Vi gjør det vi kan for å levere det Du ønsker deg, til en hyggelig pris!

          Comment


          • #20
            Jo faktisk! En kompis på Tynset hadde en RS2 sedan for noen år siden...

            Comment


            • #21
              Det har vel vært laget ett par eksemplarer fra V.a.g konsernet, men det fins en haug med ombygde eksemplarer.

              Comment


              • #22
                Jeg er 99.9 prosent sikker på at den var original!

                Comment


                • #23
                  det måtte ha vert s2 sedan isåfall,rs2 ble bygget i kun 2891 stk(94-96),og ble bygget på audi 80 avant plattformen.

                  motoren er en 2.2l 20v turbomatet 5sylindret motor,som hadde 315hk

                  og har aldri kommet som sedan,kun avant,porsche hadde også en finger med i spillet ang disse bilene

                  s2 kom som coupe og avant

                  og ac cobraen ble ferdig på fredag?
                  volvo s60
                  vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                  Member of VW Audi Club Norwegen

                  Comment


                  • #24
                    Ja, S2. Beklager... Audi er ikke det jeg har satt meg mest inn i...

                    Ja, Cobra'n ble levert kl 19... Var en hektisk dag gitt....

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by phoenix gold View Post
                      det måtte ha vert s2 sedan isåfall,rs2 ble bygget i kun 2891 stk(94-96),og ble bygget på audi 80 avant plattformen.

                      motoren er en 2.2l 20v turbomatet 5sylindret motor,som hadde 315hk

                      og har aldri kommet som sedan,kun avant,porsche hadde også en finger med i spillet ang disse bilene

                      s2 kom som coupe og avant

                      og ac cobraen ble ferdig på fredag?
                      Audi har bygget en sedan og en coupe av RS2

                      Comment


                      • #26
                        og dem har vert i produksjon?
                        volvo s60
                        vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                        Member of VW Audi Club Norwegen

                        Comment


                        • #27
                          audi har bygget 4stk rs2 sedan,men ingen av disse er nok i norge,og ikke akkurat satt i serieproduksjon
                          volvo s60
                          vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                          Member of VW Audi Club Norwegen

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by phoenix gold View Post
                            og dem har vert i produksjon?
                            er en produsert har de liksom vært i produksjon, serie produksjon vil da bli noe helt annet!

                            Comment


                            • #29
                              Dette er en godkjent ombygd Audi RS2, ergo RS2 Min feil uansett, var neste helg på VAG treff han skulle, ikke denne helgen på Gatebil..Men om noen skal til våler neste helg, så ta gjerne noen bilder å legge ut. Får ikke nye turboen til S2'n før VAG på Våler, så får heller ta igjen med nytrimmet motor neste år..
                              VW/Audi ende-tusi-ast!

                              Comment


                              • #30
                                hehe, hvis du klarer å ha den bilen så lenge da..

                                Comment

                                Working...
                                X