Announcement

Collapse
No announcement yet.

Stinger SPV44

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stinger SPV44

    Er disse batteriene noe gode? http://www.bilstereospesialisten.no/...=53&c2=416&c3=


    Har to stk. liggende hjemme nemlig, helt nye og ubrukte, men lurer på om de er noe å ta vare på liksom..? Er de brukbare i et medium oppsett?

    Bør jeg da ha begge disse bak, samt et større batteri fremme, eller holde det med to av disse?

    På forhånd takk for svar
    Mvh.
    Roy
    Mob: 40 30 99 06

  • #2
    Hva i alle dager skal dette forestille weiwei??? Står klistret "virus" i panna på han der tror jeg..

    Roy: De du kjøpte av Jafri dette?
    VW/Audi ende-tusi-ast!

    Comment


    • #3
      Originally posted by Tommen View Post
      Hva i alle dager skal dette forestille weiwei??? Står klistret "virus" i panna på han der tror jeg..

      Roy: De du kjøpte av Jafri dette?

      Stemmer det ja Tommen.. why?

      Ja, forbanna hore han weiwei og alle andre som driver å kødde med sånt! Få dem vekk!!
      Mvh.
      Roy
      Mob: 40 30 99 06

      Comment


      • #4
        er så jævla mye spam på forumet her nå, de siste 2 mnd renner det over!!

        over til topic, så har jeg hatt et slikt selv og var nogenlunde fornøyd, mend en kamerat hadde et stk som han byttet ut med orig batteriet og kjørte med en Rf 10001 blokk, og hadde aldri problemer med strøm mangel..

        Comment


        • #5
          Originally posted by golfnos View Post
          er så jævla mye spam på forumet her nå, de siste 2 mnd renner det over!!

          over til topic, så har jeg hatt et slikt selv og var nogenlunde fornøyd, mend en kamerat hadde et stk som han byttet ut med orig batteriet og kjørte med en Rf 10001 blokk, og hadde aldri problemer med strøm mangel..

          Har blitt helt forferdelig, desverre

          Men tilbake til topic ja.. De er jo ikke så svære akkurat de batteriene, men jeg regner med de hjelpe litt ettersom jeg har to=)

          Har også 4 andre små batteri som jeg tenkte å kaste baki, om det ikke blir nok med de to Stinger batteriene..
          Mvh.
          Roy
          Mob: 40 30 99 06

          Comment

          Working...
          X