Originally posted by neptyr
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Hvilket hjemmestereo/hjemmekino utstyr har dere?
Collapse
X
-
Last edited by Tommen; 11-01-2008, 18:32.VW/Audi ende-tusi-ast!
-
Originally posted by Danna View PostTommen : Hva synes du om Klipsch a ? Har selv ikke hørt dem, men hører mange sier de kan være litt kvasse i diskantene pga horn ?VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Originally posted by Danna View PostTommen : Hva synes du om Klipsch a ? Har selv ikke hørt dem, men hører mange sier de kan være litt kvasse i diskantene pga horn ?
Hvilket rom fikk du høre RF-82 på Tommen? Demorommet til Tonart i 1. etasje er dessverre helt håpløst. Regner med du får bedre resultat hjemme enn det rommet.Alpine
Audison
Hertz
Soundstream
Comment
-
-
Originally posted by spade View PostHornet er bra, men etter det jeg hørte så passet de ikke meg.
Hvilket rom fikk du høre RF-82 på Tommen? Demorommet til Tonart i 1. etasje er dessverre helt håpløst. Regner med du får bedre resultat hjemme enn det rommet.VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
-
Originally posted by Tommen View PostAng HDMI på PS3 og LCD tv'n min, så fikk jeg ikke dette til å funke på dvd? Er man strengt tatt nødt til å bruke HD filmer for å få dette til å funke? Og de nye PS3 spillene er vell i HD?Last edited by spade; 12-01-2008, 11:25.Alpine
Audison
Hertz
Soundstream
Comment
-
Originally posted by spade View PostBilde av frontrekka bestående av Audio Pro Blue Diamond fronthøyttalere, black vector senter, Panasonic 42" plasma, SVS PB12 plus/2 sub og Harman Kardon AVR 340 receiver.VW/Audi ende-tusi-ast!
Comment
-
Originally posted by Tommy View PostPioneer PDP-436XDE plasma
Pioneer VSX-AX2AS-S forsterker
Pioneer DVR-545H DVD spiller/recorder
Pioneer PD 207 cd spiller
Pioneer S-W160S-K aktiv sub
Infinity Alpha front,senter og bak høyttalere
Høyttaler, phono, og HDMI kabler fra Monstercable
Pioneer PDP-LX608D plasma (den gamle 43" henger nå på soverommet)
Pioneer VSX-LX60 reciever
Pioneer DVR-LX60 DVD/Recorder
Pioneer PD 207 cd spiller
Pioneer S-W160S-K aktiv sub
Infinity Alpha front, senter og bakhøyttalere.
Høyttaler, phono, og HDMI kabler fra Monstercable.Tommy
2002 LOTUS ELISE S2
2006 BMW 118d M-SPORT
1999 YAMAHA YZFR6
Comment
-
Jeg må inrømme tiden i det siste har gått mer på innestereo enn bilstereo....
Høyttalere: -Selvbygg.
Cd-spiller: MHZS CD88E, og en eldre Onkyo med plass til 6 cd'er.
Forsterker: Music Angel KT88, og en eldre ITT HIFI8033 (låter til å være transistor overraskende bra).
Vinyl: Luxman PD 375 (sånn vakuumsak), og en foreløpig ufunksjonibel ITT HIFI8010B (mangler reim).
Så, for de bildekåte:
-Litt rot og billige møbler er obligatorisk på studenthyblerSom kineserne sier: [I]"Without music, life is a journey through a desert"[/I]
Comment
-
Mitt anlegg er:
Skjerm: Pioneer PDP-LX6090
Høyttalere front: Martin Logan Vista
Høyttalere bak: dynaBel inwall
Receiver: Pioneer SC-LC90
Bluray: Playstation 3
DVD: Pioneer DV-lx50
Kabler: Mundorf/kimber
Mediasenter: Squezeebox duet
Comment
-
Jeg hadde et helt greit oppsett. Som nå det bare er igjen effektforsterekeren og DVD spilleren av...
Har ikke noe bilde av det men. Det var CW CLS 215, Nad C 372 brobokla med Nad C 272. Nad T 515 dvd spiller.
Tara labs kabler. Prism omni 2 til høyt. og Spectrum 2a RCA kabler.
Det som er igjen er til salgs. (Ett par av RCA kablene er også til salgs)VW Corrado - Prosjekt bil
Mitsubushi Lancer - Bruksbil
It´s hard to imagine; Picture me rolli´n !
I´m BANKRUPT - A G60 owner
Comment
Comment