Announcement

Collapse
No announcement yet.

noen med Nissan Pathfinder?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by InstallBay Hamar View Post
    Jeg ble skuffet over setene i den... Dårlig sidestøtte, kort sittepute etc... Men klart, når man ert over 180 cm høy og bare 40 cm over ræva krever det sitt for å holde meg på plass!
    hehe, motsatt med meg.. 172 og 95kg holdt meg godt på plass

Comment

Ville vel tatt Sierra`n til Jonny anyday fremfor en Pathfinder...

Svein: Er det noen spesiell grunn til at dere har sett på Pathfinder fremfor noe annet ?
      Mvh
      Lars Engen

Comment

egentlig ikke tror jeg, en at onkel alltid har siklet på Navara, og denne var "fetere"

Om ikke han gjør det så skal ihvertfall jeg rundt og prøve andre OG, jeg ville også hatt den Sierraen( en av få ford jeg kunne hatt )

Comment

Kjenner også en som jobbet på Nissan verksted før, og fikk høre at Pathfinder er en ganske dårlig bil. Har ikke kjørt Pathfinder, men vært med. Setene er vel noe av det verste i den prisklassen. Og dieselmotoren høres ut som den holder på å havarere når som helst..

Må også legge til at Navara er på nummer to på lista mi over verste bilseter, bare "slått" av en 1983 Corolla
          Jonas Tautra
          - Digital Designs - dynaBel - Gladen - Mosconi -
          Takk til dynaBel, Judys Bilstereo og Ottesen Design!

Comment

Min far har akkurat handlet seg en Citroen C-crosser og det virker som en meget godt sammenskrudd bil med gode seter. Den er vel så vidt jeg forstod i utgangspunktet samme bilen som en Mitsubishi Outlander, bare at den ser bedre ut. 2.2l diesel på 160hk og 6 trinns girkasse, gode skinnseter.
            Mvh
            Lars Engen

Comment

nissan sine seter nå om dagen er omtrent likestilt med en puff/pall..
              sound.vision.soul

Type R

Comment

Originally posted by Engen Audio View Post
                Min far har akkurat handlet seg en Citroen C-crosser og det virker som en meget godt sammenskrudd bil med gode seter. Den er vel så vidt jeg forstod i utgangspunktet samme bilen som en Mitsubishi Outlander, bare at den ser bedre ut. 2.2l diesel på 160hk og 6 trinns girkasse, gode skinnseter.
                tilfeldig?? så nettop på dem på finn

Noen erfaringer med Hyundai Santa-Fe ??

Comment

Originally posted by golfnos View Post
                  tilfeldig?? så nettop på dem på finn

Noen erfaringer med Hyundai Santa-Fe ??
                  Citroen sliter med salget på de da de ikke har laget suv biler før, men her står vel mitsubishi for det meste tekniske når det gjelder drivverk osv tror jeg. Derfor har de nå satt ned prisene en god del på C-Crosseren for å få noen flere på veien.
                  Mvh
                  Lars Engen

Comment

C-Crosseren er vel en mitsu med VW-motor og citroen design på lykter og interiør...
                    www.mitsubishi-klubben.no

Comment

Hva med Honda Ridgline?
                      http://www.soundoffaudio.com/images/honda-ridgeline.jpg
                      Focal
                      Mosconi
                      Pioneer

Comment

Originally posted by Bøijnis View Post
                        Good luck med å få handla den hos forhandler med serviceavtale and the lot, for den får du ikke kjøpt i norge såvidt jeg vet.

I TILLEGG, så er vel Ridgeline en Pick-up, mens han trenger en varebil-aktig sak
                        Mvh
                        Rolf Try Nygård

Comment

Det kjøre 4stk her opp i lille Narvik å alle har firma logoer på sia så trur ikke servicen skal vær så ille.
                          Men får jo kapell til den da
                          Focal
                          Mosconi
                          Pioneer

Comment

Det kjøre 4stk her opp i lille Narvik å alle har firma logoer på sia så trur ikke servicen skal vær så ille.
                            Men får jo kapell til den da
                            Firmalogo har jo nada og si...

Det er at honda vil ha en serviceavtale med deg som er viktig.

Mulig dem selger dem nå, men før var det import som gjaldt
                            Mvh
                            Rolf Try Nygård

Comment

Jeg trur ikke det skal vær så vanskelig med service avtaler på den bilen.
                              Ka sku vær problemet?
                              Focal
                              Mosconi
                              Pioneer

Comment

Jeg trur ikke det skal vær så vanskelig med service avtaler på den bilen.
                                Ka sku vær problemet?
                                At butikken ikke selger dem, og at de er bruktimportert, da kan det bli problemer med service og deler om jeg har forstått disse forhandlergutta riktig.

Men det er ikke mitt marked det der, så kansje noen kan oppklare?

For Ridgeline er en seriøst _rå_ bil!
                                Mvh
                                Rolf Try Nygård

Comment

Working...
                                X