Announcement
Collapse
No announcement yet.
Når jeg blir rik så vil jeg ha en slik...
Collapse
X
-
Det har vel Jeremy Clarkson bevist tålig greit?
www.youtube.com/watch?v=WaWoo82zNUA
Tror det er riktig klipp, youtube er sperra på jobb, og jeg har ikke lyst til å fikle i firewallen da net-admin er litt.... eiendomelig av segMvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Tjah
V8'eren er bare 2.4liter da, så er ikke nødvendigvis så mye større.
The 500 started life as a one off special project with RS Developments in 2007 and features the Russell Savory designed 2.4 litre V8 engine coupled to a 6 speed sequential Sadev gearbox. Developing over 500bhp at 10,000rpm the supercharged engine features all alloy construction, 5 valves per cylinder and a dry sump. The gearbox will have flatshift capability, a paddle gearchange with manual override as well as launch and traction controls.Mvh
Rolf Try Nygård
Comment
-
Originally posted by InstallBay Hamar View PostHe he he... Ja, Lars, det er du og Lommemannen!
Det som er litt teit er at når de har lagt så mye jobb i å få bilen lett og så kommer det en feit fyr som meg og legger på over 20% vekt....Mvh
Lars Engen
Comment
-
Originally posted by Engen Audio View PostNja, det er en til som har en Atom som er regga, ble forbikjørt på E18 av den for ett par uker siden, rå sak. Fikk knipsa noen dårlige mobil bilder i 100+, trodde først det var lommemannen på perm
Det som er litt teit er at når de har lagt så mye jobb i å få bilen lett og så kommer det en feit fyr som meg og legger på over 20% vekt....volvo s60
vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
Member of VW Audi Club Norwegen
Comment
-
Comment