Announcement

Collapse
No announcement yet.

Når jeg blir rik så vil jeg ha en slik...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Når jeg blir rik så vil jeg ha en slik...

    En Ariel Atom 500 har vel kommet frykelig høyt opp på drømme seg bort lista mi
    www.atom2.no
    Mvh
    Lars Engen

  • #2
    oi, kommet med v8'r nå
    Mvh
    Rolf Try Nygård

    Comment


    • #3
      Den er på gang ihvertfall, den kommer til å bli brutal. Tipper 0-100 på 2 sek blank :-)
      Mvh
      Lars Engen

      Comment


      • #4
        Da må den ha sekvensiell kasse

        Også begynner det å bli problemer med grep as, så mye dreiemoment den v8eren kommer til å lage.
        Mvh
        Rolf Try Nygård

        Comment


        • #5
          tror det funker "helt greit" med 300 honda "skrike" (vtec)
          hester bak øra og jeg
          sound.vision.soul

          Type R

          Comment


          • #6
            Det har vel Jeremy Clarkson bevist tålig greit?

            www.youtube.com/watch?v=WaWoo82zNUA

            Tror det er riktig klipp, youtube er sperra på jobb, og jeg har ikke lyst til å fikle i firewallen da net-admin er litt.... eiendomelig av seg
            Mvh
            Rolf Try Nygård

            Comment


            • #7
              He he he... Ja, Lars, det er du og Lommemannen!

              Comment


              • #8
                Det der er leketøy...! Ville helst hatt originalen med Honda motor jeg da
                Regner med den er mer leken og lettkjørt pga vekta, og 300hk på ei lita fjær av ei ramme burde jo gå greitt nok
                Har en kompis som skal ha seg en sånn etterhvert

                Comment


                • #9
                  Tjah

                  V8'eren er bare 2.4liter da, så er ikke nødvendigvis så mye større.

                  The 500 started life as a one off special project with RS Developments in 2007 and features the Russell Savory designed 2.4 litre V8 engine coupled to a 6 speed sequential Sadev gearbox. Developing over 500bhp at 10,000rpm the supercharged engine features all alloy construction, 5 valves per cylinder and a dry sump. The gearbox will have flatshift capability, a paddle gearchange with manual override as well as launch and traction controls.
                  Også får du traction control og nå + sekvensiell girkasse, det blir passe heftig
                  Mvh
                  Rolf Try Nygård

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by InstallBay Hamar View Post
                    He he he... Ja, Lars, det er du og Lommemannen!
                    Nja, det er en til som har en Atom som er regga, ble forbikjørt på E18 av den for ett par uker siden, rå sak. Fikk knipsa noen dårlige mobil bilder i 100+, trodde først det var lommemannen på perm

                    Det som er litt teit er at når de har lagt så mye jobb i å få bilen lett og så kommer det en feit fyr som meg og legger på over 20% vekt....
                    Mvh
                    Lars Engen

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Engen Audio View Post
                      Nja, det er en til som har en Atom som er regga, ble forbikjørt på E18 av den for ett par uker siden, rå sak. Fikk knipsa noen dårlige mobil bilder i 100+, trodde først det var lommemannen på perm

                      Det som er litt teit er at når de har lagt så mye jobb i å få bilen lett og så kommer det en feit fyr som meg og legger på over 20% vekt....
                      da er det vel bare begyne å trene,så går nok vekta ned
                      volvo s60
                      vw golf 4 gti,girkassedritt*solgt
                      Member of VW Audi Club Norwegen

                      Comment


                      • #12
                        Har ett prosjekt badestrand 2019 gående men det er ikke lett..
                        Mvh
                        Lars Engen

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Engen Audio View Post
                          Har ett prosjekt badestrand 2019 gående men det er ikke lett..
                          Får time det samtidig med bilen da? ;D
                          Mvh
                          Rolf Try Nygård

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Engen Audio View Post
                            Har ett prosjekt badestrand 2019 gående men det er ikke lett..
                            Woah... badestrand før bil?
                            Mvh Tony Bardalen
                            [Installasjon av bilstereo, navigasjon og handsfree]

                            Morel - Sinfoni - JL Audio - Resonant Engineering - US Amps - Alpine - Kinetik

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Engen Audio View Post
                              Har ett prosjekt badestrand 2019 gående men det er ikke lett..
                              og det sier du?? nei, er nok for gla i go' mat selv...

                              Comment

                              Working...
                              X