Defa funker nok gull.. men det er ekstremt dyrt. Kan jo se på det som en investering da.. veit ikke hvor mye den koster jeg men. Hadde nok bare kjøpt noe basic greier selv, standard defa e.l. med fjernlås, koster vel 4-5k elns.
Hvis det er denne hersens FG-godkjenningen man er ute etter anser jeg det p.t. som en svært dårlig investering å handle Defa.. Som dere ser hos FG så går godkjenningen ut 31.12.08. – Med mindre Defa slenger enda mer penger på bordet for å få være "FG-godkjent" da...
[SIZE="1"][COLOR="Red"]Mvh Thomas "Sirkus" Ekeli[/COLOR][/SIZE]
hvis ikke jeg husker helt feil så er det ett helvte og få fg godkjent en alarm, så det er derfor det er så få som er det. i norge så er vel også cobra godkjent, men pga dårlig kvalitet så er det ikke så mange som driver med det merket. Jeg har tenkt til å investere i defa med jekkesensor og det blir ca 5500 ink montering
hvis ikke jeg husker helt feil så er det ett helvte og få fg godkjent en alarm, så det er derfor det er så få som er det. i norge så er vel også cobra godkjent, men pga dårlig kvalitet så er det ikke så mange som driver med det merket. Jeg har tenkt til å investere i defa med jekkesensor og det blir ca 5500 ink montering
det er den jeg har lyst på å det. hehe.
men har dere hørt om noe som heter Bullguard?
egentlig så driter jeg i om den er godkjent. bilen har jo allerede en alarm som er godkjent hos forsikringselskap. jeg vil bare ha en ny en som beskytter anlegg og bil litt bedre jeg.
Comment